Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MAKRO integruje branżę HoReCa

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
  • Data: 07-07-2016, 08:59

Pod koniec czerwca w Warszawie i w Lublinie odbyły się spotkania branży HoReCa zamykające wiosenną edycję cyklu ,,Szef dla Szefów”. Organizatorem inicjatywy była firma MAKRO Cash&Carry Polska.

W spotkaniach z cyklu ,,Szef dla Szefów” udział wzięło ponad 600 osób związanych ze środowiskiem gastronomicznym, pośród których znaleźli się właściciele i menadżerowie restauracji oraz szefowie kuchni. MAKRO z wiosennym cyklem wydarzeń zagościło w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi i Lublinie.

Podczas spotkań branżowych uczestnicy mieli możliwość porozmawiać z ekspertami związanymi ze środowiskiem gastronomicznym. Jednym z gości ,,Szefa” była Redaktor Naczelna Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska, Justyna Adamczyk, która przybliżyła kryteria oceny lokali gastronomicznych przez jego inspektorów.

 Pokazy i warsztaty kulinarne organizowane w ramach wydarzenia prowadzone zaś były przez znanych i cenionych szefów kuchni. Swoją wiedzą i umiejętnościami podzielił się m.in. szef kuchni i przewodniczący Italian Association of Professional Chefs (APCI), Roberto Carcangiu oraz szef kuchni restauracji Aruana, Witold Iwański.

Ostatnie warszawskie spotkanie odbyło się 28. czerwca w lokalu ,,Tel Aviv Food & Wine’’. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak efektywnie zarządzać personelem w gastronomii. O sztuce budowania zespołu opowiedział Trener Biznesu, Grzegorz Pawłowski. Zorganizowany został również mini pokaz kulinarny, podczas którego przygotowano wegańskie nabiały, m.in. kefir na tybetańskich grzybach, cheddar z migdałów oraz desery bezglutenowe i bezcukrowe. Potrawy przyrządzili szef kuchni Tel Aviv Food & Wine, Paweł Skóra oraz patisser, Julia Parol. Jednym z gości spotkania był Przemysław Franczak, Menedżer Pionu Grupy Klientów HoReCa w MAKRO, który zaprezentował nowości w ofercie superfoods dostępne w sieci.

Tematem przewodnim ,,Szefa dla Szefów”, który odbył się 29. czerwca w Lublinie, była identyfikacja niszy na rynku zgodnie z teorią marketingową „długiego ogona”. W spotkaniu wziął udział  również Robert Ciechomski, TGM Horeca w MAKRO, który przedstawił inspiracje i pomysły na sezon letni oraz nowości produktowe sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH