REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA: Duży potencjał rozwoju ma sieć Broaster Chicken

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2014, 11:47
Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA - przeczytaj wywiad
Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA

- Analizujemy atrakcyjne lokalizacje i oceniamy potrzeby lokalnego rynku. Mając w portfolio sześć marek gastronomicznych, działających w różnych segmentach rynku i formatach, możemy dostosować ofertę do potrzeb klientów z danego terenu. To gwarantuje nam powodzenie inwestycji i szybki zwrot oraz stabilne dochody w przyszłości - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Małgorzata Mroczka, prezes zarządu spółki MJM Group SA.

REKLAMA

MJM Group skupia obecnie sześć brandów restauracyjnych? Który jest największy pod w zględem liczby restauracji?

Największą siecią pod względem ilości działających punktów jest marka Broaster Chicken. Na świecie działa ponad 10.000 punktów z logo Broaster Chicken. Dzięki posiadanej przez nas wyłącznej licencji na polski rynek z sukcesami adoptujemy ten brand na rynku polskim. W Polsce odo tej pory otworzyliśmy 8 lokali: w Kaliszu, Świdnicy, Chojnicach, Pile, Legnicy (BC Express), Oleśnicy, (BC Mobile unit) iKłodzku ( BC Drive). Poza Broasterem, mamy w portfolio jeszcze pięć brandów American Road Restaurant, Choice, Broaster Chicken, Efez, Benvenuti in italia i Yogo by Choice.

A która z marek ma największy potencjał rozwoju? I dlaczego?

Skupiamy się na permanentnym rozwoju wszystkich marek należących do MJM.

Każdy z naszych brandów odgrywa ważną rolę w strategii rozwoju firmy. Duży potencjał rozwoju posiada wspomniany Broaster Chicken. Dzięki opracowanym i przetestowanym formatom naszych restauracji, możemy w prosty sposób adaptować je zarówno na rynku lokalnym, w małych miastach do 30 tys. mieszkańców. dzięki restauracjom typu mobile unit, poprzez lokale w galeriach handlowych, gdzie jest duży traffic klientów, a także przy ważnych węzłach komunikacyjnych dzięki formatowi Broster Chicken Drive. Jesteśmy w stanie rozwijać się w lokalizacjach o największym potencjale dostosowując format restauracji do miejsca i potrzeb naszych klientów.

Ile łącznie lokali gastronomicznych (poszczególnych marek) działa w ramach MJM Group? Ile nowych otwarć planowanych jest do końca roku?

Spółka posiada 25 restauracji, w których zatrudnionych jest już ponad 350 osób.

W tym roku otworzyliśmy 6 nowych punktów, min.. lokal Broaster Chicken w Oleśnicy oraz Benvenuti in Italia w Legnicy. W listopadzie spółka oddała do użytku restauracje Efez, Choice oraz Yogo by Choice, a także Benvenuti in Italia i Broaster Chicken w Pile.

Ile lokali gastronomicznych otworzą Państwo w 2015 roku?

Takiej informacji nie możemy na razie podać. Na razie intensyfikujemy prace nie tylko nad zwiększeniem liczby lokali w naszej sieci, ale też utrzymaniem wysokich standardów w już istniejących restauracjach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH