Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA: Duży potencjał rozwoju ma sieć Broaster Chicken

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2014, 11:47
Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA - przeczytaj wywiad
Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA

- Analizujemy atrakcyjne lokalizacje i oceniamy potrzeby lokalnego rynku. Mając w portfolio sześć marek gastronomicznych, działających w różnych segmentach rynku i formatach, możemy dostosować ofertę do potrzeb klientów z danego terenu. To gwarantuje nam powodzenie inwestycji i szybki zwrot oraz stabilne dochody w przyszłości - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Małgorzata Mroczka, prezes zarządu spółki MJM Group SA.

MJM Group skupia obecnie sześć brandów restauracyjnych? Który jest największy pod w zględem liczby restauracji?

Największą siecią pod względem ilości działających punktów jest marka Broaster Chicken. Na świecie działa ponad 10.000 punktów z logo Broaster Chicken. Dzięki posiadanej przez nas wyłącznej licencji na polski rynek z sukcesami adoptujemy ten brand na rynku polskim. W Polsce odo tej pory otworzyliśmy 8 lokali: w Kaliszu, Świdnicy, Chojnicach, Pile, Legnicy (BC Express), Oleśnicy, (BC Mobile unit) iKłodzku ( BC Drive). Poza Broasterem, mamy w portfolio jeszcze pięć brandów American Road Restaurant, Choice, Broaster Chicken, Efez, Benvenuti in italia i Yogo by Choice.

A która z marek ma największy potencjał rozwoju? I dlaczego?

Skupiamy się na permanentnym rozwoju wszystkich marek należących do MJM.

Każdy z naszych brandów odgrywa ważną rolę w strategii rozwoju firmy. Duży potencjał rozwoju posiada wspomniany Broaster Chicken. Dzięki opracowanym i przetestowanym formatom naszych restauracji, możemy w prosty sposób adaptować je zarówno na rynku lokalnym, w małych miastach do 30 tys. mieszkańców. dzięki restauracjom typu mobile unit, poprzez lokale w galeriach handlowych, gdzie jest duży traffic klientów, a także przy ważnych węzłach komunikacyjnych dzięki formatowi Broster Chicken Drive. Jesteśmy w stanie rozwijać się w lokalizacjach o największym potencjale dostosowując format restauracji do miejsca i potrzeb naszych klientów.

Ile łącznie lokali gastronomicznych (poszczególnych marek) działa w ramach MJM Group? Ile nowych otwarć planowanych jest do końca roku?

Spółka posiada 25 restauracji, w których zatrudnionych jest już ponad 350 osób.

W tym roku otworzyliśmy 6 nowych punktów, min.. lokal Broaster Chicken w Oleśnicy oraz Benvenuti in Italia w Legnicy. W listopadzie spółka oddała do użytku restauracje Efez, Choice oraz Yogo by Choice, a także Benvenuti in Italia i Broaster Chicken w Pile.

Ile lokali gastronomicznych otworzą Państwo w 2015 roku?

Takiej informacji nie możemy na razie podać. Na razie intensyfikujemy prace nie tylko nad zwiększeniem liczby lokali w naszej sieci, ale też utrzymaniem wysokich standardów w już istniejących restauracjach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 080) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH