Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Marka Zdrowa Krowa rozwija sieć lokali

Marka Zdrowa Krowa w przyszłym roku ruszy w Polskę na całego. – Chcemy być m.in. w Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i Łodzi. Celujemy w 20 lokalizacji – zapowiada Robert Kuc, twórca marki. Najlepsze są imprezowe miejscówki uliczne, choć galeryjny traffic też kusi, ale jest jeden warunek: food court odpada, bo „krowa"- jako slow food - nie chce być kojarzona z fast foodem.

Marka Zdrowa Krowa rozwija sieć lokali
Robert Kuc, twórca i właściciel Zdrowej Krowy

W ilu lokalizacjach można skosztować przysmaków Zdrowej Krowy?

Robert Kuc, twórca i właściciel Zdrowej Krowy: Dziesięć już działa, a dwie są w przygotowaniu. Jedna będzie w Warszawie, przy ul. Okrzei w Porcie Praskim. Druga szykuje się w Katowicach przy ul. Gliwickiej – będzie to już czwarta „krowa" w stolicy Śląska. Obie się aranżują i wyposażają. Ich otwarcie planujemy na styczeń 2020 r.

Czy galerie handlowe są dobrym miejscem dla Zdrowej Krowy?

Nigdy nie będziemy w food courcie, ponieważ tam działają fastfoodowe koncepty, z którymi nie chcemy być kojarzeni. Strefa poza food courtem jest możliwa. Na tym etapie nie mamy żadnej lokalizacji w centrum handlowym, ale badaliśmy rynek. Analizowaliśmy dwie galerie warszawskie: Złote Tarasy i Galerię Mokotów. 

Więcej w propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zdrowa Krowa RSS ALERT    /    Robert Kuc RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.134.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.