Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marki własne dedykowane gastronomii przeżywają rozkwit

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-07-2013, 12:56

Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni Makro Cash / Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej.

- Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit - mówi Robert Taylor, dyrektor pionu handlowego Makro Cash & Carry.

W portfolio produktów Makro znajdują się takie marki jak Horeca Select, Aro, H-line czy Rioba. Klienci Horeca chętnie zaopatrują się również w profesjonalne artykuły do wyposażenia kuchni sygnowane marką własną. W ofercie marek własnych Makro Cash & Carry znajdują się takie produkty przemysłowe jak noże, garnki, patelnie czy pojemniki Gastro Norm ze stali nierdzewnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH