Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Mateusz Gessler: Restauratorzy podążają za trendami, a nie za sezonowością (wywiad)

Strona 2 z 2

Uważam, że warto kierować się sezonami i patrzeć co w danej chwili w naszym kraju jest najświeższe. Dodatkowo będziemy wspierać polską gospodarkę i producentów. Nie twierdzę, że nie powinniśmy nigdy sięgać po np. mango, ananasa czy jagnięcinę, ale należy robić to z umiarem, żeby nie były głównym składnikiem naszego jedzenia, a przyjemnym dodatkiem.

Dlaczego zdecydował się Pan na współpracę przy projekcie promującym Pasaże Tesco?

Świetną sprawą jest robić zakupy w takich miejscach jak Pasaże Tesco, gdzie jest nie za drogo oraz mamy wszystko blisko swojego miejsca zamieszkania, nie trzeba jeździć do dużych galerii. Do tego w Pasażach Tesco można znaleźć wszystko pod jednym dachem, na dużo mniejszej przestrzeni. 

 

Dodajmy, że z początkiem września wystartowała kampania wizerunkowa Pasaży Tesco pod hasłem „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki". Ambasadorem marki został Mateusz Gessler, któremu towarzyszą Paulina Krupińska i Małgorzata Rozenek-Majdan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mateusz Gessler RSS ALERT    /    warszawa wschodnia RSS ALERT    /    ćma RSS ALERT    /    warszawski sen RSS ALERT    /    restauracja RSS ALERT    /    trendy kulinarne RSS ALERT    /    jedzenie RSS ALERT    /    żywność RSS ALERT    /    Pasaże Tesco RSS ALERT    /    ambasador RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.