Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mateusz Kręcina na FoodShow: Restauratorzy muszą się nauczyć budować wspólne oferty

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-03-2018, 14:20
Mateusz Kręcina na FoodShow: Restauratorzy muszą się nauczyć budować wspólne oferty
Mateusz Kręcina, właściciel restauracji Strefa 321

– Restauratorzy muszą się nauczyć budować wspólne oferty i nie traktować siebie wyłącznie jako konkurencji – mówił Mateusz Kręcina, właściciel restauracji Strefa 321, podczas debaty "Mała kulinarna ojczyzna – klienci chcą jeść to, co najlepsze w okolicy".

Jak podkreślił Mateusz Kręcina, mówiąc o kondycji gastronomii, należy patrzeć zarówno na odsetek restauracji, które się otwierają, jak i tych, które się zamykają. Jego zdaniem naważniejsze to pasja i interakcja z gościem.

– Klienci szukają interakcji z gościem. Ta interakcja musi się dziać. Czy damy coś do ręki czy opowiemy historię jedzenia – tłumaczył.

Restaurator zwrócił uwagę, że wartością dodaną restauracji jest też obsługa. – Jeżeli nie mamy obsługi, to zapomnijmy, że będziemy topową restauracją – przestrzegał.

Wartością dodaną są również dzieci. – Sam mam trójkę i robię wszystko, by w mojej restauracji było wszystko dla dzieci. Nie muszę mieć sprecyzowanego menu, ale kelner ma wybadać potrzeby rodziców, żeby wiedzieć, co przygotować dla dzieci – mówił.

Prelegent zwrócił uwagę na mylenie pojęć regionalności i lokalności. Stwierdził, że abyśmy mogli chwalić się naszą regionalnością, potrzebujemy odpowiedniej normy prawnej: – Znajdźmy rozwiązanie, żeby polski producent znalazł się w idealnym miejscu i wtedy możemy się chwalić wszystkim. Bo możemy się chwalić oscypkiem, ale nie każdy może go zrobić. Możemy się chwalić serem owczym, ale nie każdy go może zrobić, możemy chwalić się browarnią przydomową albo bimbrem, ale nie każdy może je zrobić. Dajmy możliwości młodym ludziom, by produkowali swoje niszowe produkty – apelował.

Jak przyznał, rynek ciekawych, niszowych produktów jest duży. Wybierając taką żywność, należy jednak zachować zdrowy rozsądek:  – Możemy się chwalić naszym pstrągiem hodowanym w polskich górskich rzekach. Tylko nie dajmy się zwariować. Jeżeli pstrąg hodowany jest w baniach wody i faszerowany mączką rybna, a już w Beskidzie można kupić pstrąga, który sam zasuwa w rzece –  stwierdził.

Podkreślił, że restauratorzy muszą się nauczyć budować wspólne oferty i nie traktować siebie wyłącznie jako konkurencji.

Mateusz Kręcina był prelegentem debaty"Mała kulinarna ojczyzna – klienci chcą jeść to, co najlepsze w okolicy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 961) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.