Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McDonal’s: Domy mediowe walczą o 2 mld dol.

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 30-10-2017, 12:19
McDonal’s: Domy mediowe walczą o 2 mld dol.
fot. shutterstock

Sieć fast foodowa McDonald’s rozpoczęła globalny przegląd ofert domów mediowych. Walka
toczy się o budżet wyceniany na 2 mld dolarów - pisze portal Wirtualnemedia.pl

Według informacji portalu McDonald’s zdecydował się na globalny przetarg mediowy, bo - jak tłumaczy - szuka sposobów na skuteczniejsze kampanie reklamowe. Przez wiele ostatnich lat obsługą mediową marketera w większości krajów zajmuje się dom mediowym OMD, należący do Omnicom Group. W USA zajmuje się tym od 14 lat.

- Firma nie zdradza liczby i nazw agencji zaproszonych przetargu. Ujawnia jedynie, że dotychczasowa współpraca z OMD jest na tyle udana, że agencja ta będzie uczestniczyć w przeglądzie - pisze portal.

Czytaj więcej: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH