Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McDonald': Cele do 2025 r. to recykling i 100% opakowań ze źródeł odnawialnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-01-2018, 13:53
McDonald': Cele do 2025 r. to recykling i 100% opakowań ze źródeł odnawialnych
fot. materiały prasowe

Cele McDonald’s to wprowadzenie do 2025 r. recyklingu we wszystkich restauracjach marki oraz przejście w 100% na opakowania pochodzące ze źródeł odnawialnych, produkcji certyfikowanej lub recyklingu.

 

Sieć restauracji McDonald’s przedstawiła dzisiaj plany ulepszania opakowań swoich produktów, podkreślając, że jej celem jest znaczne ograniczenie ilości produkowanych odpadów. W ten sposób firma chce wywierać pozytywny wpływ na społeczności wszędzie, gdzie oferuje swoje usługi.

McDonald’s zamierza dołożyć starań, aby do 2025 roku 100% wszystkich opakowań przeznaczonych dla klientów pochodziło ze źródeł odnawialnych, recyklingu lub certyfikowanej produkcji, przy czym preferowane będą surowce opatrzone certyfikatem Forest Stewardship Council (FSC). Koncernowi zależy również na wprowadzeniu recyklingu we wszystkich restauracjach marki na świecie, niezależnie od różnic w zakresie infrastruktury związanej z procesem recyklingu, przepisów prawa oraz nawyków konsumenckich, które występują między krajami, a czasami nawet miastami. McDonald’s, wykorzystując skalę swojej działalności, chce włączyć się we wprowadzanie szeroko zakrojonych, pozytywnych zmian na wszystkich rynkach, na których działa, także w Polsce.

– Według badania, przeprowadzonego w styczniu 2018 r. przez PBS, większość Polaków (91 proc.) dostrzega, że zużyte opakowania są ważnym problemem dla środowiska naturalnego. Ponadto 93 proc. respondentów jest zdania, że firmy sprzedające opakowane produkty powinny podejmować działania na rzecz zmniejszenia wpływu zużytych opakowań na środowisko naturalne. McDonald’s odpowiada na to oczekiwanie poprzez dotychczasowe działania oraz ambitne zobowiązania na przyszłość – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

– Z wyników badania dowiedzieliśmy się również, że 89 proc. Polaków chętnie korzystałoby z możliwości segregacji w miejscach publicznych, np. restauracjach szybkiej obsługi. W restauracjach McDonald’s w Polsce rzeczywiście możemy zaobserwować, że nasi goście chętnie i prawidłowo korzystają ze specjalnych koszy do segregowania odpadów – dodaje.

Przedstawione dziś plany koncernu to kolejny krok McDonald’s – już wcześniej firma postawiła sobie cel zakładający, że do 2020 r. 100% opakowań wykonanych z masy papierowej będzie pochodziło z recyklingu bądź certyfikowanych źródeł, które nie przyczyniają się do wylesiania.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • żarłok 17-01-2018, 00:59:
Śmieciowe jedzenie... podane w opakowaniu ze śmieci.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 623) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.