McDonald's chce pozyskać pracowników przez Snapchata
McDonald's korzysta z popularnej aplikacji społecznościowej, aby pozyskać potencjalnych pracowników. Do złożenia wniosku o pracę w firmie wystarczy Snapchat. Tegorocznego lata złote łuki mają zamiar zatrudnić 250 000 pracowników.

Nastolatki szukające pracy w McDonaldzie w Stanach Zjednoczonych potrzebują tylko smartfona i aplikacji Snapchat, aby złożyć wniosek o stanowisko w firmie.
Latem tego roku firma ma zatrudnić 250 000 pracowników - więcej niż w zeszłym ubiegłym. Korzysta w tym celu z popularnej aplikacji społecznościowej, ale też ze Spotify i Hulu.
Począwszy od wtorku użytkownicy Snapchat napotkają 10-sekundowe reklamy wideo, w których pracownicy restauracji McDonalda mówią o swoich doświadczeniach w firmie. Użytkownicy mogą następnie odwiedzić stronę z karierą w firmie.
McDonald's poinformował, że ponad połowa zatrudnionych w firmowych restauracjach mieści się w wieku od 16 do 24 lat. Dla wielu z nich jest to pierwsza praca.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.