Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McDonald's chce się reklamować nowym hasłem

  • Autor: money.pl
  • Data: 25-03-2016, 12:04
McDonald's chce się reklamować nowym hasłem
McDonald's chce się reklamować nowym hasłem. Fot. shutterstock

Jak podaje portal BurgerBusiness.com. McDonald's złożył wniosek o ochronę, jako znaku towarowego, sloganu reklamowego "Im prościej, tym lepiej" - informuje money.pl.

Eksperci uważają, że nowy slogan (w oryginale "The Simpler The Better") może odnosić się do planowanych zmian w polityce koncernu w zakresie menu. 

Właściciele restauracji McDonald's w USA od dłuższego już czasu apelują do zarządu firmy o uproszczenie menu i zmniejszenie liczby figurujących w nim pozycji. Według nich miałoby to poprawić sprzedaż produktów McDonald's.

Czytaj więcej na money.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH