Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

McDonald's i Burger King korzystają z systemu z Katowic

System programistów firmy Netizens z Katowic trafił do restauracji szybkiej obsługi w Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii, m.in. w lokalach sieci Burger King i McDonald’s. MovStat pozwala na analizowanie zachowań klientów za pośrednictwem kamer monitoringu i obsługuje już 100 placówek.

McDonald's i Burger King korzystają z systemu z Katowic
fot. materiały prasowe

MovStat został wdrożony w ramach współpracy katowiczan z amerykańską firmą DTiQ specjalizującą się w rozwiązaniach informatycznych zapobiegających stratom w sektorze restauracji sieciowych.

DTiQ jest twórcą kompleksowych narzędzi software’owych dla firm z branży restauracyjnej i handlu detalicznego. Chodzi o inteligentne systemy monitorowania i analizy danych, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą zapobiegać stratom, usprawnić procesy wewnętrzne i tym samym zwiększyć sprzedaż.

W swoim portfolio amerykański gigant ma już ponad 42 tysięcy klientów, w tym tak znane marki jak KFC, Subway, Hard Rock Cafe czy wspomniane McDonald’s i Burger King.

Firma DTiQ jest dużym graczem na rynku USA, ale jej celem jest zasięg globalny. Działa więc dwutorowo - oprócz nowych lokalizacji stawia na wzbogacenie swoich usług o kolejne funkcjonalności.

Jedną z nich jest właśnie MovStat, czyli autorski produkt programistów i inżynierów z Netizens. System analizuje anonimowe dane o ruchu osób w miejscach publicznych. Przykładowo przy zbyt długiej kolejce oprogramowanie może wysyłać alerty informujące o tym pracowników restauracji czy sklepu.

Czytaj również: W Katowicach wymyślili jak hodować startupy. Działają jak fabryka. Zobaczcie

- Nasze rozwiązanie bazuje na strumieniach wideo z kamer, które na bieżąco są konwertowane w liczby. Następnie dane przybierają postać statystyk w formie intuicyjnych oraz miłych dla oka wizualizacji - tłumaczy Witold Kempa, prezes Netizens.

- W przypadku branży restauracyjnej MovStat oferuje analizę ruchu w różnych porach dnia, pokazuje aktualną długość kolejki oraz - niezwykle ważny z perspektywy placówek typu quick service restaurants - średni czas obsługi klienta. Dzięki takim informacjom menedżer może reagować w czasie rzeczywistym, ale też wyciągać wnioski biznesowe w dłuższej perspektywie - dodaje.

Współpraca obu firm rozpoczęła się już pod koniec 2018 roku. Po fazie wstępnych testów i pilotaży oraz podpisaniu umowy w lipcu nastąpiło zakończenie kilkumiesięcznego procesu integracji oprogramowania Netizens z platformą DTiQ. Wtedy też MovStat oficjalnie dołączył do oferty sprzedażowej Amerykanów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

McDonalds RSS ALERT    /    Burger King RSS ALERT    /    fast food RSS ALERT    /    Movstat RSS ALERT    /    Witold Kempa RSS ALERT    /    sztuczna inteligencja RSS ALERT    /    Netizens RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.200.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.