Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

McDonald's: Kupujący przez cyfrowe kioski zamawiają więcej produktów

Klienci barów szybkiej obsługi McDonald's kupują więcej produktów, gdy korzystają z cyfrowych kiosków, niż kiedy zamawiają posiłek przy kasie od obsługi lokalu - donosi serwis USA Today.

McDonald's: Kupujący przez cyfrowe kioski zamawiają więcej produktów
fot. shutterstock

Amerykańska sieć McDonald's planuje w przyszłości instalację większej liczby cyfrowych kiosków w swoich lokalach na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Kioski mają pomagać w pracy obsłudze zatrudnionej w barach, nie zaś doprowadzić do redukcji zatrudnienia - informuje USA Today.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie koncernu wynika, że zamówienia dokonywane przez klientów z użyciem cyfrowych kiosków są większe, niż te składane przy kasie. Jak wynika z analizy, klienci korzystający z kiosków mają więcej czasu na wybór, co wiąże się z dodaniem do zamówienia większej liczby produktów.

Kioski mają trafić do tysiąca placówek w USA w ciągu następnych dwóch lat - powiedział prezes sieci McDonald's Steve Easterbrook. Pierwszym krajem, który zdecydował się na wprowadzenie takiego rozwiązania w barach McDonald's była jednak Francja. Obecnie kioski można spotkać w lokalach na terytorium Wielkiej Brytanii i Kanady, gdzie znajdują się właściwie we wszystkich placówkach - stwierdza USA Today.

Badania konsumenckie wskazują jednak, że sieć McDonald's w cyfrowym entuzjazmie idzie zbyt daleko - zauważa serwis. Według ankiety przeprowadzonej przez MSN, 78 proc. klientów niechętnie korzysta z lokali wyposażonych w cyfrowe kioski samoobsługowe.

Prezes sieci wskazuje, że kioski nie zastąpią nigdy pracowników lokali, mają jedynie "wnieść dobrodziejstwa postępu technologicznego w przemyśle fast-food".

USA Today dodaje, że plany McDonald's dotyczące szerszego wdrożenia cyfrowych kiosków to część strategii sieci na poszerzenie oferty w zgodzie ze zmieniającymi się zachowaniami konsumenckimi. Strategia ta obejmuje nie tylko metody składania zamówień i płatności, ale też pozycje, które można znaleźć w menu tych barów - niektóre placówki w Europie wprowadziły już ofertę wegańską. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

McDonald's RSS ALERT    /    McDonalds RSS ALERT    /    fast food RSS ALERT    /    sprzedaż RSS ALERT    /    kioski samoobsługowe RSS ALERT    /    kioski samoobsługowe McDonalds RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.87.253.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.