Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

McDonald's nie będzie miał dyrektora marketingu

Sieć McDonald's przyjmuje nowy model biznesowy. Jego częścią jest likwidacja stanowiska koordynatora marketingu. Na podobne działanie zdecydowały się m.in. Uber, Lyft i Johnson&Johnson.

McDonald's nie będzie miał dyrektora marketingu
fot. shutterstock

Zmiany w strukturach kierowniczych firm zapoczątkowało głośne na świecie odejście z McDonald's Silvii Lagnado. Globalne kierownictwo sieci restauracji fast food zamieni jej pozycję na dwie nowe, które mają objąć Colin Mitchell i Bob Rupczynski, którzy do tej pory byli zastępcami Lagnado. 

Podobne posunięcia realizują: Uber, Johnson & Johnson, czy Lyft. Jak donosił nowymarketing.pl firmy zapowiedziały, że "nie mają w planach obsadzenia żadnej osoby na te stanowiska i stawiają na nowy model biznesowy, w ramach którego nie będzie już oddzielnej funkcji odpowiedzialnej za obszar marketingu."

Czytaj więcej na PulsHR.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

McDonalds RSS ALERT    /    McDonald's RSS ALERT    /    Uber RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    Johnson&Johnson RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.