Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

McDonald's pozytywnie zaskakuje rynek wzrostem sprzedaży LfL i zysku

McDonald's zanotował 1-proc. spadek przychodów oraz 6,2-proc. wzrost sprzedaży like-for-like w I kwartale br. Skorygowany zysk na akcję były o 46 proc. wyższy niż rok temu.

McDonald's pozytywnie zaskakuje rynek wzrostem sprzedaży LfL i zysku
McDonald's ogłasza uzdrowienie sytuacji w spółce; fot. shutterstock.com

McDonald’s odnotował 46-proc. wzrost skorygowanego zysku na akcję (EPS), który wyniósł 1,23 dol. (odliczając nadzwyczajne wydarzenia zysk wzrósł o 26 proc.). Analitycy ankietowani przez Bloomberg prognozowali 1,16 dol.

Przychody fast-foodowego giganta wyniosły 5,9 mld dol., co oznacza spadek o 1 proc. rok do roku. Analitycy szacowali sprzedaż na 5,81 mld dol.

Sprzedaż porównywalna w sklepach działających co najmniej rok (like-for-like) wzrosła o 6,2 proc. – w porównaniu do prognozy analityków wskazującej wzrost o 4,5 proc. W samych Stanach Zjednoczonych wzrost sprzedaży lfl wyniósł 5,4 proc. – głównie za sprawą akcji promocyjnych i serwaniu oferty śniadaniowej przez cały dzień.

Steve Easterbrook, CEO McDonald’s cieszy się z trendu wzrostowego o ogłosił powodzenie akcji „uzdrawiającej”. To wpływa także na lepszy kurs spółki na giełdzie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Steve Easterbrook RSS ALERT    /    McDonald's RSS ALERT    /    wyniki McDonalds RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.