Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McDonalds liderem mediów społecznościowych

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 18-07-2012, 10:10

Firma Unmetric opublikowała raport opisujący jak sieci fast foodów w tym roku radzą sobie w mediach społecznościowych. Zdecydowanym liderem jest McDonalds - podają wirtualnemedia.pl.

Wśród fast foodów funkcjonujących na Facebooku McDonalds nie ma sobie równych. W rankingu Unmetric zdobył 86 punktów. Na podium znalazły się jeszcze Taco Bell (81) oraz Subway (77). Restauracje z czwartego i piątego miejsca wypadły znacznie gorzej. Dunkin Donuts dostało 65 punktów, a Baskin Robbins zaledwie 63.

Podobnie sytuacja wygląda na Twitterze. W mikroblogowym serwisie liderem także jest McDonalds, który zdobył aż 97 punktów. 92 oczka od Unmetric otrzymało Taco Bell. Zdecydowanie słabiej poradziły sobie Chipotle (77), Pizza Hut (76) i Dunkin Donuts (74).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH