REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

McDonalds rusza z wielką akcją promującą walory jakościowe swoich produktów

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 08-10-2014, 15:58

Ruszyła kampania jakościowa McDonalds Polska pod hasłem "Nasze produkty, Twoje pytania". Jej cel to pogłębienie wiedzy konsumentów na temat walorów jakościowych oferty produktowej firmy. Projekt realizowany jest zarówno z wykorzystaniem dedykowanej strony internetowej jak i eventów organizowanych w szeregu miast Polski. Wsparcie stanowi reklamowa kampania telewizyjna oraz komunikacja w mediach społecznościowych.

REKLAMA

Główną częścią kampanii "Nasze produkty, Twoje pytania" jest multimedialna ekspozycja McDonald's, realizowana w kilkunastu miastach Polski w kolejne weekendy września, października i listopada.

Na pokaz przygotowany z wykorzystaniem nowoczesnych technologii prezentacyjnych składa się obszerna informacja o surowcach, procesie technologicznym i standardach jakościowych obowiązujących w restauracjach sieci McDonald's. Prezentacja realizowana jest z wykorzystaniem technologii 3D. Zwiedzający mają możliwość nie tylko wysłuchać informacji przekazywanej przez przewodników, ale mogą także wirtualnie „dotknąć" poszczególnych surowców, odbyć wirtualny spacer po kuchni McDonald's korzystając z aplikacji gogli Vrizzmo 3D. Multimedialna ekspozycja prezentuje kwestie jakościowe w całym łańcuchu produkcji: od pola do fazy przygotowania końcowego produktu.

Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa. Prezentowane treści dotyczą dostawców firmy i jakości produktów.

Wsparciem powyższych aktywności jest spot telewizyjny podkreślający walory jakościowe produktów sieci na przykładzie flagowego produktu McDonald's, kanapki Big Mac. Emisja spotu telewizyjnego rozpoczęła się 5 października i będzie trwała do 26 października. 30 sekundowy spot można zobaczyć we wszystkich stacjach głównych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w pakietach stacji tematycznych grup TVN, Polsat i TVP.

Za koordynację kampanii odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication, która zajęła się również przygotowaniem strony, działaniami PR oraz na Facebooku.

Za kreację spotu odpowiada DDB Warszawa, a Macroscope OMD - za zakup mediów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH