Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McDonalds zwiększa wydatki przed Euro 2012

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2012, 15:35
McDonalds zwiększa wydatki przed Euro 2012
Fot. McDonalds Polska

McDonalds Polska co roku zwiększa budżet na wydatki marketingowe, ale 2012 r. będzie pod tym względem prawdziwie rekordowy, a największe wydatki poniesiemy w I połowie roku, przed Euro 2012 - zapowiadają przedstawiciele sieci.

Firma - jak jeden z głównych sponsorów imprezy - zapowiada szereg atrakcji przed i na Euro 2012. Oprócz wydatków marketingowych McDonalds zainwestuje w tymczasowe restauracje w strefach Fun Zone w miastach, gdzie rozgrywane będą mecze. Każda z nich będzie mogła zrealizować ok. 8 tys. zamówień dziennie. Pierwszy tego typu lokal ruszy 8 czerwca przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Podobne restauracje działać będą także na Ukrainie i ich działalność koordynować będzie tamtejszy oddział koncernu.

Ponadto w najbliższym czasie w restauracjach sieci odbywać się będą konkursy, w których do wygrania będą bilety na Euro. Do tej pory firma rozdała około 600 biletów i zapowiada, że to jedynie niewielka część z całej puli, jaka została przeznaczona dla beneficjentów loterii McDonalds.

Jeden z takich konkursów rozstrzygnie, które dzieci będą wyprowadzały piłkarzy na murawy stadionów. Mowa tu o globalnym programie "Dziecięca Eskorta McDonalds", który realizowany jest o 2002 r. W tym roku 200 dzieci z Polski, które zostaną wybrane w trzyetapowym konkursie, będzie uczestniczyć w eskorcie piłkarzy Polski na meczach naszej reprezentacji. Na stadiony wstęp będą mieli także opiekunowie laureatów.

Jak podkreślają przedstawiciele spółki, "Dziecięca Eskorta McDonalds" to filar promocji sieci przed Euro 2012. Zwłaszcza, że ambasadorem akcji jest Jakub Błaszczykowski, kapitan polskiej drużyny narodowej.

McDonalds skorzysta także z innego przywileju, jakim jest sponsorowanie imprezy. Otóż w dzień po meczu półfinałowym Euro 2012, na Stadionie Narodowym odbędzie się Puchar Europy McDonalds, o który walczyć będą przedstawiciele narodowych oddziałów koncernu.

Ale 2012 r. to nie tylko promocja przed Euro 2012. Właśnie mija 20-lecie działalności sieci w Polsce, ale aktywności z tym związane - ze względu na mistrzostwa - zostały przesunięte na wrzesień.

Sieć McDonalds ma w Polsce ok. 280 restauracji. W 2011 r. irma uruchomiła 21 nowych lokali, a w 2010 - 23. w 2012 zamierza utrzymać tempo rozwoju ustalone w ostatnich dwóch latach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH