REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mex Polska wyda w tym roku 1 mln zł na rozwój sieci Pijalni Wódki i Piwa

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-06-2012, 10:36
Mex Polska wyda w tym roku 1 mln zł na rozwój sieci Pijalni Wódki i Piwa
Lokal sieci Pijalni Wódki i Piwa; fot. Mex Polska

Mex Polska SA - notowany na GPW operator ogólnopolskiej sieci restauracji i klubów muzycznych - rozwija działalność w sektorze bistro. Do końca 2012 roku spółka na rozbudowę sieci lokali w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa planuje przeznaczyć ponad 1 mln zł. Inwestycja finansowana będzie z kapitału własnego oraz ze środków pozyskanych podczas majowego debiutu na parkiecie głównym.

REKLAMA

Spółka zarządza obecnie siecią sześciu Pijalni Wódki i Piwa, zlokalizowanych w całej Polsce. Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie rynku na lokale bistro, Mex Polska zamierza do końca 2012 roku powiększyć sieć zarządzanych lokali o kolejne cztery Pijalnie.

- Sukces jaki odniosły Pijalnie Wódki i Piwa potwierdza nasze przekonanie co do perspektyw działalności w sektorze bistro na bardzo szeroką skalę. Zamierzamy w pełni wykorzystać ten potencjał, dlatego mocno koncentrujemy się na rozwoju naszego "pijalnianego biznesu". Oczywiście przy otwarciu kolejnych lokali bierzemy pod uwagę wszystkie czynniki za i przeciw, kierując się przede wszystkim lokalizacją i potencjalną stopą zwrotu inwestycji. Nigdy nie inwestowaliśmy i nie zamierzamy inwestować na siłę - powiedział Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska SA.

Jak potwierdził prezes w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, na rynku funkcjonuje wiele marek, które swoją działalność opierają o prowadzoną przez Mex Polska konwencję. Jednak - jego zdaniem - polskie społeczeństwo ma jednak wysokie oczekiwania jeśli chodzi o usługi gastronomiczne, a prowadzenie lokali w koncepcie Pijalni Wódki i Piwa nie jest łatwe. - Rynek gastronomiczny w Polsce podlega wielu czynnikom i ciagłym zmianom. Każdy koncept czy produkt ma swoją krzywą życia i będzie utrzymywać się na fali do czasu, kiedy trendy przeminą lub rynek zmieni się. Aby przetrwać - trzeba maksymalnie wykorzystać swoje 5 minut, a następnie poddać się zmianom ewolucyjnym, podyktowanym przez branżę - komentuje Paweł Kowalewski.

Mex Polska zarządza obecnie siecią 22 lokali w całej Polsce. Równolegle z rozwojem konceptu Pijalni Wódki i Piwa, realizuje inwestycje w sieć restauracji Browar The Brasil, The Mexican oraz orientalnych klubów muzycznych. Do 2017 roku Spółka zamierza podwoić ilość lokali w zarządzanej sieć gastronomicznej.

Czytaj także: Prezes Mex Polska: Docelowo chcemy mieć ok. 100 restauracji i klubów

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH