Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mex Polska wyda w tym roku 1 mln zł na rozwój sieci Pijalni Wódki i Piwa

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-06-2012, 10:36
Mex Polska wyda w tym roku 1 mln zł na rozwój sieci Pijalni Wódki i Piwa
Lokal sieci Pijalni Wódki i Piwa; fot. Mex Polska

Mex Polska SA - notowany na GPW operator ogólnopolskiej sieci restauracji i klubów muzycznych - rozwija działalność w sektorze bistro. Do końca 2012 roku spółka na rozbudowę sieci lokali w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa planuje przeznaczyć ponad 1 mln zł. Inwestycja finansowana będzie z kapitału własnego oraz ze środków pozyskanych podczas majowego debiutu na parkiecie głównym.

Spółka zarządza obecnie siecią sześciu Pijalni Wódki i Piwa, zlokalizowanych w całej Polsce. Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie rynku na lokale bistro, Mex Polska zamierza do końca 2012 roku powiększyć sieć zarządzanych lokali o kolejne cztery Pijalnie.

- Sukces jaki odniosły Pijalnie Wódki i Piwa potwierdza nasze przekonanie co do perspektyw działalności w sektorze bistro na bardzo szeroką skalę. Zamierzamy w pełni wykorzystać ten potencjał, dlatego mocno koncentrujemy się na rozwoju naszego "pijalnianego biznesu". Oczywiście przy otwarciu kolejnych lokali bierzemy pod uwagę wszystkie czynniki za i przeciw, kierując się przede wszystkim lokalizacją i potencjalną stopą zwrotu inwestycji. Nigdy nie inwestowaliśmy i nie zamierzamy inwestować na siłę - powiedział Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska SA.

Jak potwierdził prezes w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, na rynku funkcjonuje wiele marek, które swoją działalność opierają o prowadzoną przez Mex Polska konwencję. Jednak - jego zdaniem - polskie społeczeństwo ma jednak wysokie oczekiwania jeśli chodzi o usługi gastronomiczne, a prowadzenie lokali w koncepcie Pijalni Wódki i Piwa nie jest łatwe. - Rynek gastronomiczny w Polsce podlega wielu czynnikom i ciagłym zmianom. Każdy koncept czy produkt ma swoją krzywą życia i będzie utrzymywać się na fali do czasu, kiedy trendy przeminą lub rynek zmieni się. Aby przetrwać - trzeba maksymalnie wykorzystać swoje 5 minut, a następnie poddać się zmianom ewolucyjnym, podyktowanym przez branżę - komentuje Paweł Kowalewski.

Mex Polska zarządza obecnie siecią 22 lokali w całej Polsce. Równolegle z rozwojem konceptu Pijalni Wódki i Piwa, realizuje inwestycje w sieć restauracji Browar The Brasil, The Mexican oraz orientalnych klubów muzycznych. Do 2017 roku Spółka zamierza podwoić ilość lokali w zarządzanej sieć gastronomicznej.

Czytaj także: Prezes Mex Polska: Docelowo chcemy mieć ok. 100 restauracji i klubów

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH