Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mikro-kawiarnie chcą podbijać polskie miasta

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-01-2014, 13:24

Firma SaleCity, która prowadzi kawiarnię Take Away Coffee we Wrocławiu na zaledwie 6 mkw., ruszyła z programem franczyzowym. Do stolicy Dolnego Śląska, chce otwierać lokale w innych miastach Polski.

Take Away Coffee to nowy koncept na polskim rynku - skoncentorwany na jak najszybszej obsłudze klienta, który ma możliwość zamówienia produktów (w możliwie najniższych cenach) tylko na wynos, bez możliwości konsumpcji w środku lokalu.

Przewidywana suma inwestycji to 25 tys. zł brutto + 300 zł netto miesięcznie przez cały okres trwania umowy. Firma poszukuje franczyzobiorców dysponujących lokalem w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH