Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mikro-kawiarnie chcą podbijać polskie miasta

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-01-2014, 13:24

Firma SaleCity, która prowadzi kawiarnię Take Away Coffee we Wrocławiu na zaledwie 6 mkw., ruszyła z programem franczyzowym. Do stolicy Dolnego Śląska, chce otwierać lokale w innych miastach Polski.

Take Away Coffee to nowy koncept na polskim rynku - skoncentorwany na jak najszybszej obsłudze klienta, który ma możliwość zamówienia produktów (w możliwie najniższych cenach) tylko na wynos, bez możliwości konsumpcji w środku lokalu.

Przewidywana suma inwestycji to 25 tys. zł brutto + 300 zł netto miesięcznie przez cały okres trwania umowy. Firma poszukuje franczyzobiorców dysponujących lokalem w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH