Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

„Milenialsi w kuchni: przepisy z bloga, diety pudełkowe, wygoda i przyjemność gotowania” – pełna relacja

Rosnąca świadomość konsumentów na temat odżywania. Poszukiwanie zdrowego i pysznego jedzenia. Rozwój e-commerce, który przekłada się na wzrost oferty segmentu spożywczego i gastronomicznego – to część wniosków płynących z debaty „Milenialsi w kuchni: przepisy z bloga, diety pudełkowe, wygoda i przyjemność gotowania”, która odbyła się podczas Food Show 2018.

„Milenialsi w kuchni: przepisy z bloga, diety pudełkowe, wygoda i przyjemność gotowania” – pełna relacja
„Milenialsi w kuchni: przepisy z bloga, diety pudełkowe, wygoda i przyjemność gotowania”, fot. PTWP

Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 16-03-2018, 16:13

W pierwszej części dyskusji rozmawiano o zachowaniach zakupowych i kulinarnych milenialsów, czyli ludzi w wieku od 18 do 38 lat. Zdaniem prelegentów milenialsi są konsumentami wygodnymi, ale jednocześnie kreatywnymi i wymagającymi.

Smak i wygoda

Według Borysa Barana, prezesa zarządu Just Chopped, dla milenialasów w kuchni najważniejsze są smak i wygoda.

– Na początku naszej drogi określiliśmy sobie grupę milenialsów jako naszego klienta docelowego. Jak się okazało, był to dobry kierunek. Jako Just Chopper cały czas uczymy się, poznajemy rynek i odpowiadamy na potrzeby naszych klientów. Patrząc na naszą ofertę, z jednej strony fenomenalnie sprzedają nam się dania kuchni azjatyckiej i wyszukane potrawy, a z drugiej strony proste dania kuchni polskiej. Wygoda i smak są tymi czynnikami, na które milenialsi zwracają ogromną uwagę w kuchni – ocenił Borys Baran.

Agnieszka Mielczarek, coach żywienia, współwłaścicielka cateringu dietetycznego BioBistro, zwróciła uwagę na fat, że milenialsi są świadomi i mają ogromną wiedzę na temat odżywiania, natomiast zdarza się, że brakuje im motywacji do działania i chęci zmiany swoich nawyków żywieniowych. 

– Dietetyk rozpisuje dietę, natomiast coach żywienia oprócz tych zaleceń bazuje także na motywacji, której milenialsom trochę brakuje. W dzisiejszych czasach dużo ciężej zmotywować milenialsa do pracy niż to miało miejsce w przeszłości, kiedy to pracownik przychodził do pracy. Milenials do trenera żywienia przychodzi po to, żeby po pierwsze wyznaczyć mu dietę i cele, które ma osiągnąć, a po drugie dać motywację do osiągnięcia tych celów – tłumaczyła Agnieszka Mielczarek

Z kolei Jakub Mielniczuk, współzałożyciel CookUp, uważa, że milenialsi w kuchni szukają nowych smaków, na które są bardzo otwarci, a dodatkowo oczekują wysokiej jakości w potrawach.

–  Grupa milenialsów w 80 proc. pokrywa się z grupą docelową naszych klientów. Ten moment, w którym Polska otworzyła się na świat, spowodował chęć poznawania nowych smaków. Usługa, którą świadczymy jest trochę na zasadzie gotowania, ale także rozrywki. Media w dużej mierze coraz częściej lansowały modę na gotowanie. A do tego dochodzi jeszcze popularność mediów społecznościowych. Milenialsi to ludzie ciekawi, którzy podróżują, są otwarci na nowe doznania i chętnie poznają nowe smaki. Ale są przy tym konsumentami wymagającymi, którzy oczekują produktów wysokiej jakości – powiedział Jakub Mielniczuk.

więcej informacji:

Milenialsi RSS ALERT    /    milenialsi w kuchni RSS ALERT    /    Food Show 2018 RSS ALERT    /    Food Show RSS ALERT    /    gotowanie RSS ALERT    /    Agnieszka Mielczarek RSS ALERT    /    Daniel Brzeziński RSS ALERT    /    BioBistro RSS ALERT    /    Jakub Mielniczuk RSS ALERT    /    CookUp RSS ALERT    /    Borys Baran RSS ALERT    /    Just Chopped RSS ALERT    /    Katarzyna Rada RSS ALERT    /    Czytaj Skład RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.115.216
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.