Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Millenialsi lubią diety roślinne. Chętnie wybierają lokale wege

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 12-06-2017, 14:23
Millenialsi lubią diety roślinne. Chętnie wybierają lokale wege
fot. shutterstock

Główną grupą docelową lokali wegetariańskich i wegańskich są tzw. Millenialsi, czyli osoby urodzone po 1980 roku. Najwięcej osób z tego właśnie pokolenia jest na diecie roślinnej - twierdzi Karolina Liberka, Business Development Deputy Director z agencji marketingowej Feno.

Jak mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Liberka, Millenialsi to grupa, która na tle innych pokoleń najwięcej podróżuje, a więc ma możliwość czerpania inspiracji kulinarnych z wielu kultur. To Millenialsi zdecydowanie najwięcej wydają na „przyjemności”, czyli m.in. jedzenie na mieście.

Jej zdaniem, aby lokal serwujący jedzenie wege cieszył się powodzeniem…nie może być tylko wege z nazwy. Autentyczność ma bowiem dla Millenialsów ogromne znaczenie.

–  Dieta roślinna to de facto styl życia, a więc miejsce, w którym klient chce spędzić czas, musi wyznawać te same wartości. Czasy, w których każdy mógł otworzyć lokal wegański czy wegetariański, już dawno minęły. Konsumenci są wyedukowani w zakresie tego, jak powinna wyglądać ich dieta. Lokale muszą być przygotowane i brać sobie do serca opinie gości, bo jest to główna determinanta przy wyborze miejsca, w których chcemy zjeść i spędzić czas. W dobie mediów społecznościowych jedna przykra sytuacja dla klienta może zniszczyć biznes na wiele miesięcy. Takich przykładów obserwujemy bardzo dużo – mówi Liberka.

Przyznaje jednocześnie, że wyzwaniem dla takich lokali jest też to, że Millenialsi szybko się nudzą. Należy ciągle urozmaicać menu: –Wszelkiego rodzaju urozmaicenia, nowe menu co jakiś czas jest dla nich argumentem, aby odwiedzić miejsce. Nasze analizy pokazują, że ta grupa bardzo szybko chwyta wszelkiego rodzaju „nowości” smakowe i lokal musi prowadzić obserwacje, co jest obecnie na jedzeniowym topie – dodaje.

Jak wymienia, obecnie mamy podstawowe formaty lokali na rynku: wege burgerownie, lokale z przekąskami, miejsca z hummusem. Coraz częściej pojawiają się jednak miejsca inspirowane jedzeniem z innych kultur np. wegan ramen lub wegańskie sushi, boowle.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 637) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH