REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

MJM Group: Chcemy otwierać nowe lokale gastronomiczne - w kraju i za granicą

  • Autor: AW, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2016, 12:15
MJM Group: Chcemy otwierać nowe lokale gastronomiczne - w kraju i za granicą
Wojciech Jazowiecki, dyrektor zarządzający MJM Group SA

– W roku 2017 głównie będziemy się skupiać na obecnych punktach i dalszym rozwoju naszych marek w Polsce, a także poza granicami naszego kraju. Kontynuujemy również prace nad projektem franczyzowym, które rozpoczęliśmy w 2015 roku – mówi Wojciech Jazowiecki, dyrektor zarządzający MJM Group SA, skupiającej 6 restauracyjnych brandów.

REKLAMA

Zdaniem dyrektora zarządzającego MJM Group SA, ogólna sytuacja rynku gastronomicznego w roku 2016 wygląda bardzo dobrze: – Branża gastronomiczna w Polsce przeszła w ciągu ostatnich kilkunastu lat radykalne przemiany, których głównym powodem było dostosowywanie się rynku gastronomicznego do zmieniających się potrzeb i zwyczajów konsumentów, którzy z roku na rok mają wyższe wymagania – stwierdził Jazowiecki.

Jako istotne czynniki wpływające na rozwój rynku, Wojciech Jazowiecki wymienił liczne przekształcenia ilościowe, zmiany struktury rynku oraz powstawanie nowych rodzajów lokali i form świadczenia usług gastronomicznych. Według Jazowieckiego cena dań przestaje odrywać już decydującą rolę  w wyborze restauracji: – W dzisiejszych czasach konsumenci wymagają od miejsc, w którym mają zamiar zjeść, jakości, a nie, jak w latach poprzednich – najniższej ceny, z którą niestety jakość produktów nie zawsze idzie w parze. Obecnie  restauratorzy muszą za dobry produkt również zapłacić więcej – powiedział dyrektor zarządzający MJM Group SA.

W 2017 roku grupa chciałaby głównie skupić się na dalszym rozwoju swoich marek poza granicami Polski. – Mamy wiele propozycji współpracy z dużymi graczami w branży gastronomicznej – zapowiada Jazowiecki.

Kolejnym planem jest kontynuacja prac nad projektem franczyzowym, które spółka rozpoczęła w 2015 roku: – Pracujemy nad programem franczyzowym dla większości naszych marek. Jest duże zainteresowanie nimi ze strony branży.

MJM Group S.A. to sześć restauracyjnych brandów, oferujących kuchnię i smaki z różnych stron świata. Obecnie grupa ma około 30 lokali gastronomicznych w całej Polsce. Do portfolio marki należą: Broaster Chicken  (7 lokali: Kłodzko, Kalisz, Świdnica, Zamość, Lipienice, Piła, Oleśnica) i Road American Restaurant (Wrocław) z kuchnią amerykańską, Benvenuti in Italia z kuchnią włoską (Piła i Legnica), Efez z kuchnią turecką (6 lokali: Legnica, Świdnica, Kłodzko, Kalisz, Lipienice, Piła) oraz kawiarnio-lodziarnie Choice (7 lokali: Jelenia Góra, Lipienice, Świdnica, Kalisz, Legnica, Wrocław, Piła) i desery z mrożonego jogurtu Yogo by Choice (Legnica). Spółka powiązania jest z firmą Rank Progress, która specjalizuję się w budowie centrów handlowych, dlatego lokale usytuowane są właśnie w takich miejscach.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Grzegorz 04-11-2016, 21:19:
Solidna Firma i Solidny Dyrektor. Świetny artykuł 🖒 Gratulacje

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 430) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 172)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH