Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Na urlopie Polacy wydają na rozrywki 300-400 mln zł, z tego 16 proc. na jedzenie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2017, 10:38
Na urlopie Polacy wydają na rozrywki 300-400 mln zł, z tego 16 proc. na jedzenie
fot. materiały prasowe

W tym roku wyjazd na wakacje deklarowało 16,5 mln Polaków. Według badań na które powołuje się PPL Koral, co trzeci nasz rodak wydaje 300-400 zł na rozrywki podczas urlopu, z czego 16 proc. budżetu przeznacza na jedzenie. Coraz większą wagę przykładamy do menu oferowanego w hotelach.

Naturalne, pozyskiwane od lokalnych dostawców produkty oraz zdrowe dania są tym, co często jest najważniejsze dla gości restauracji.

- Urlop pozwala bowiem, aby z większą uważnością podejść do spożywanych pokarmów. Mamy czas, by na spokojnie zjeść posiłek i pochylić się nad jakością jedzenia. Codzienny pośpiech sprawia, że często jemy niekompletne obiady przy komputerze, zapominając o celebrowaniu posiłku. Tylko starannie wyselekcjonowane składniki są w stanie zyskać zaufanie konsumentów. Z tego względu, tworząc nasze produkty, postawiliśmy na najlepszej jakości kakao, belgijską czekoladę oraz świeże, soczyste owoce – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

Wybierając się na urlop, chcemy choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości, odpocząć od codziennych obowiązków, w tym przygotowywania posiłków i sprzątania. Decydując się na wybór pozycji z menu w należących do hoteli restauracjach, zaczynamy zwracać coraz większą uwagę na elementy wpływające na jakość posiłku. To ważny sygnał dla właścicieli lokali gastronomicznych, aby przyjrzeć się kilku, istotnym dla klientów szczegółom.

Kiedy możemy sobie pozwolić na aromatyczną kolację przy świecach czy obejrzenie pokazu przyrządzania sushi? W wielu przypadkach dopiero podczas wakacji. Wyjątkowa atmosfera jest tym, czego pragniemy, odpoczywając. W parze z długo wyczekiwanym urlopem idzie nie tylko zachwycający widok z okna, ale również smak i kulinarne atrakcje.

Wysoka jakość obsługi lokalu przekłada się na zysk, jaki później czerpie lokal gastronomiczny. Wielu klientów powraca do danego miejsca tylko dlatego, że szczególnie urzekła ich sumienność i dobre maniery pracowników. Kelner, który uprzejmie traktuje klienta, a przy tym schludnie wygląda to skarb każdej restauracji.

Ogromną rolę podczas posiłków odgrywają dodatki, takie jak muzyka, atmosfera czy sposób podania potrawy dopasowany do grupy docelowej. Jeśli restauratorowi zależy na zwróceniu uwagi miłośników folkloru, w lokalu nie powinno brakować ludowych elementów, takich jak koronki czy wzory łowickie.

Zwracanie uwagi na dobór zastawy nie powinno obowiązywać tylko od święta, lecz na co dzień. Ciepła zieleń i soczysta pomarańcza pobudzą apetyt. Hamulcem dla niego będą z kolei szary i niebieski, które nie występują w palecie naturalnych kolorów jedzenia, w wyniku czego ograniczają apetyt.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.