Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nagroda za lojalność klienta restauracji powinna być dla niego atrakcyjna

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2016, 14:49
Nagroda za lojalność klienta restauracji powinna być dla niego atrakcyjna
fot. shutterstock

- Restauratorzy często w program lojalnościowy wrzuciłby produkt, który się nie sprzedaje albo coś, czego chciałby się pozbyć. My wiemy, że nagroda za lojalność powinna być atrakcyjna dla klienta i do tego namawiamy naszych partnerów - mówią Adam Zajdzik i Tomasz Bucholc, twórcy aplikacji Kekemeke.

Aplikacja Kekemeke od 2013 roku pozwala zbierać pieczątki i wymieniać je na nagrody za pomocą smartfona. Pomysłodawcy postanowili rozwijać ten projekt w kierunku kompletnego systemu zarządzania mobilnym marketingiem w małych i średnich przedsiębiorstwach z branży HoReCa, beauty, rozrywka i innych.

Choć w gronie 470 restauracji, barów i pubów, które podjęły współpracę z Kekemeke są już lokale sieciowe, zdecydowaną większość stanowią wciąż małe i samodzielne punkty. - Właściciele tych miejsc robią np. świetne burgery, dobrze zarządzają lokalem, ale dopiero uczą się marketingu mobilnego. Dlatego podpowiadamy im jak to wszystko powinno wyglądać - mówi Adam Zajdzik.

- Na rynku jest obecnie bardzo dużo produktów, które mówią restauracjom: daj nam 20 procent prowizji, a przyniesiemy Ci nowego klienta. Natomiast według wielu opracowań dużo większą wartość stanowi klient powracający. Kiedy ktoś przychodzi do lokalu i je pierwszego burgera to mamy rok żeby o tego klienta zadbać. Dzięki aplikacji wiemy jak często ten klient przychodzi i co się z nim dzieje - mówi Michał Rokosz, partner w Funduszu Inovo VC, który zainwestował w Kekemeke.

Współpracujący z Kekemeke restauratorzy ponoszą stałe koszty użytkowania karty pieczątkowej w wysokości ok. 200 zł miesięcznie. Za konkretną informację handlową pobierana jest dodatkowa opłata. 

W cenie usługi każdy restaurator-partner Kekemeke otrzymuje dostęp do panelu. Znajdują się w nim statystyki: ile osób obsłużono, który pracownik za co przyznał pieczątkę, czy nie było oszustw. Z kolei konsument może ocenić od 1 do 5 jakość obsługi i przesłać na ten temat informację bezpośrednio do właściciela lokalu. 

- Jest to także narządzie do kontroli pracowników. Naszym klientom wysyłamy mailem codzienny raport na temat zachowań pracowników. Często właściciel ma wiele rzeczy na głowie i nie ma czasu żeby siedzieć w systemie. Dlatego codziennie rano wysyłamy maile o tym co się wydarzyło poprzedniego dnia - dodaje Bucholc.

Obecnie z aplikacji Kekemeke korzysta 95 tys. użytkowników, 470 restauracji, barów i pubów w całej Polsce, w których wydano 1,183 mln pieczątek. U partnerów aplikacji użytkownicy wydali w ramach systemu ponad 18 mln zł. Z kolei wartość prezentów wydanych przez partnerów użytkownikom Kekemeke przekroczyła już równowartość 1,3 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH