Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Nordis, Duda i Michałowski rozpoczynają sprzedaż na platformie Hurtum

Do grona dostawców na Hurtum.pl dołączyli tacy gracze jak Nordis, Duda czy Michałowski. Tym samym, na platformie handlu FMCG, dostępnych jest już ponad 70 dostawców zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich.

Nordis to producent i dystrybutor żywności mrożonej, działający od 1968 roku. Spółka oferuje produkty pod marką własną, jak również wyroby innych marek,  np.: Hortex, Dr.Oetker,  Frosta, Grycan,  Nestle, Aviko czy McCain. Blisko 150 z nich można już nabyć na Hurtum.         

Duda, największa w Polsce firma zajmująca się ubojem i rozbiorem mięsa czerwonego. Spółka kontroluje i jest zarazem najważniejszą częścią grupy kapitałowej, którą aktualnie tworzy około 30 firm z branży rolno-spożywczej z terenu całej Polski, Ukrainy oraz Niemiec. Wyroby Duda dostępne są na Hurtum w województwie wielkopolskim oraz mazowieckim.

- Pozycja lidera w swoim sektorze zobowiązuje. Również do tego aby wyznaczać trendy oraz wykorzystywać nowoczesne kanały dotarcia. Niewątpliwie takim kanałem jest Hurtum. Rozpoczęliśmy współpracę z platformą aby zapewnić naszym klientom biznesowym wygodny i szybki dostęp do naszych produktów. eCommerce ma ogromny potencjał i widzimy niesamowite możliwości rozwoju w tym sektorze – podsumowuje Sławomir Kopczyński, dyrektor ds. rynku HoReCa z Centrum Mięsnego Makton (część Grupy Kapitałowej PKM DUDA SA).

Michałowski to hurtownia piwa, wina, alkoholi wysokoprocentowych oraz napojów, funkcjonująca na rynku od ponad 25 lat. Kilkaset produktów z oferty Michałowski można już nabyć na Hurtum.       

Hurtum to platforma do zakupu produktów FMCG dla podmiotów biznesowych. Łączy producentów i hurtownie ze sklepami spożywczymi, HoReCa, stacjami benzynowymi a także po prostu firmami zamawiającymi kawę i herbatę dla pracowników czy też środki czystości. Na rynku od niedawna, od września 2015,  jednak rozwijająca się bardzo dynamicznie. Na samej platformie dostępnych jest już kilkanaście tysięcy produktów, a liczba kupujących oraz transakcji rośnie z miesiąca na miesiąc w szybkim tempie.          

- Branża FMCG ma ogromny potencjał. Od zawsze oceniana jako najbardziej odporna na finansowy kryzys i najbardziej dynamiczna, właśnie wchodzi do eCommerce. Tempo wzrostu jest wręcz niesamowite. Szacuje się, że do końca 2016 roku, globalna wartość sprzedaży eFMCG stanowić będzie ponad 5 proc. całego FMCG (5,3 proc. Kantar Worldpanel) –  komentuje Ewelina Siedlecka, założycielka  platformy Hurtum – Polska ma jednak wiele do nadrobienia. Na teraz wartość ta wynosi na naszym rodzimym rynku 0,2% – dodaje Siedlecka.     

Jak komentuje Magdalena Gołębiewska, współzałożycielka i szefowa komunikacji w spółce, rozpoczęcie współpracy z tak dużymi podmiotami to dla Hurtum ogromny sukces zarówno w związku z  poszerzeniem oferty o bardzo popularne produkty, jak również korzyść wizerunkowa. - Zaufanie, którym obdarzyły nas podmioty funkcjonujące na rynku nierzadko ponad ćwierć wieku, pokazuje    nam, że e-commerce na stałe zagościł w FMCG - dodaje.   

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hurtum RSS ALERT    /    FMCG RSS ALERT    /    Ewelina Siedlecka RSS ALERT    /    Duda SA RSS ALERT    /    Nordis RSS ALERT    /    Michałowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.