Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa sieć serwująca mrożone jogurty i przekąski zapowiada rozwój przez franczyzę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2012, 12:17

Feel the Chill Polska, sieć punktów samoobsługowych oferujących mrożone jogurty, sałatki owocowe, świeże soki, smoothie, shake oraz kawę, rozpoczyna rozwój przez franczyzę. Lokale mają być otwierane w galeriach handlowych i centrach miast.

Minimalna powierzchnia do otwarcia lokali to ok. 15 mkw.). Inwestycja waha się od 70 do 160 tys. zł netto (w zależności od ilości maszyn i konceptu sprzedaży oraz wielkości powierzchni handlowej).

Obecnie Feel the Chill stanowią trzy jednostki własne: w warszawskich galeriach Złote Tarasy i Targówek oraz w Galerii Słonecznej w Radomiu.

To nie pierwsza sieć serwująca mrożone jogurty, która chce podbić rynek. Do ekspansji szykują się także m.in.: Redberry, Frooyog i Yogen Fruz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH