Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Oferta dla dzieci wpływa na wybór restauracji

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2015, 10:15

Wybierając miejsce na posiłek poza domem 37 proc. polskich rodziców bierze pod uwagę to, czy lokal posiada atrakcyjną ofertę dla najmłodszych - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS Polska na rzecz Sfinks Polska.

Jednocześnie jak pokazują badania wśród klientów restauracji Sphinx, 83 proc. osób posiadających dzieci deklaruje, że jest zadowolonych z oferty dań dla najmłodszych dostępnych w tej sieci restauracji. Sphinx ma w ofercie specjalne Kids Menu, które tuż przed zbliżającym się Dniem Dziecka pojawi się w nowej odsłonie. Nowe menu będzie dostępne we wszystkich restauracjach od 30 maja br.

- Rodziny z dziećmi są dla nas bardzo ważną grupą klientów. Z myślą o nich odpowiednio komponujemy ofertę, jak również wdrażamy liczne udogodnienia w lokalach Sphinx, by były przyjazne maluchom i ich opiekunom. Jak pokazują badania TNS Polska, aż 86 proc. klientów restauracji Sphinx, którzy zauważyli zmiany w udogodnieniach dla rodzin z dziećmi, jakie wprowadziliśmy w naszej sieci, jest z nich bardzo zadowolonych. Nie spoczywamy jednak na laurach i nadal uatrakcyjniamy propozycje dla najmłodszych, jak chociażby w zakresie nowości w Kids Menu, do skorzystania z których zaprasza nasz nowy bohater dla dzieci o imieniu Lampuś. Zależy nam bowiem, aby rodziny dobrze się u nas czuły i miło spędzały czas - nie tylko w Dzień Dziecka, ale i przez cały rok – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx.

Z badań przeprowadzonych przez TNS Polska wynika, że co trzeci rodzic w Polsce (33 proc.) przy wyborze miejsca na posiłek poza domem kieruje się m.in. tym, czy dziecko będzie się dobrze czuło w restauracji. W większym stopniu dotyczy to matek - 36 proc., podczas gdy wśród ojców odsetek ten wynosi 29 proc.. Jednocześnie badania TNS Polska w gronie klientów restauracji Sphinx pokazują, iż 64 proc. osób posiadających dzieci jest zdania, że maluch może się czuć dobrze w lokalach tej sieci. Jest to najwyższy wynik wobec innych porównywanych marek gastronomicznych wśród gości Sphinx.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH