Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Operator sieci 77 Sushi liczy na segment premium, bo na razie zyski topnieją

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-06-2014, 18:51
Operator sieci 77 Sushi liczy na segment premium, bo na razie zyski topnieją

Premium Food Restaurant (PFR), operator sieci 77 Sushi, osiągnął w 2013 roku 17,2 miliona złotych skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wobec 16,9 miliona złotych w 2012 roku. W tym roku spółka chce poprawiać rentowność działalności i liczy na segment premium.

Z raportu rocznego spółki wynika, że skonsolidowany zysk netto grupy wyniósł 144.227 złotych wobec 816.824 złotych w 2012 roku.

Spółka podała w raporcie, że spadek zysku netto w stosunku do roku ubiegłego w Grupie Kapitałowej PFR SA był efektem między innymi poniesienia jednorazowych kosztów związanych z: likwidacją z przyczyn ekonomicznych trzech lokalizacji (jednorazowy koszt to kwota 234 999 zł), poniesieniem kosztów operacyjnych związanych z otwarciem nowej restauracji przy ulicy Kruczej w Warszawie - przyrost kosztów, z tego tytułu, w stosunku do 2012 roku wyniósł 295 656 zł.

- Rok 2013 był kolejnym rokiem, który przyniósł zysk. Przede wszystkim skupiliśmy się na przygotowaniu nowej restauracji, której otwarcie miało miejsce 13 czerwca 2014 r. Restauracja Wabu została otwarta w bardzo modnej lokalizacji przy ulicy Kruczej w Warszawie. W mojej opinii to wydarzenie w będzie miało istotny wpływ na przyszłe wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Premium Food Restaurants SA - napisała w liście do akcjonariuszy Aleksandra Tymińska, prezes PFR.

- Kuchnia japońska stała się bardzo popularna, klienci restauracji sushi w coraz większym stopniu przywiązują się do marki i w dużo większym stopniu, niż w latach ubiegłych, są w stanie ocenić jakość serwowanych potraw - napisała.

- W 2014 r. jak i w kolejnych latach, te dwa czynniki powinny pozytywnie wpłynąć na wyniki naszej Grupy Kapitałowej. Podobnie jak w poprzednich dwóch latach (2013 i 2012) będziemy dążyć do optymalizacji kosztowej, a także do zwiększenia udziału w rynku poprzez otwarcie nowych placówek. Duże nadzieje wiążemy z restauracją przy ulicy Kruczej w Warszawie. Otwarcie tej restauracji to nasz pierwszy krok w kierunku segmentu premium, którego dynamika wzrostu, w mojej ocenie, będzie wyższa niż pozostałych segmentów - czytamy w liście prezes Tymińskiej.

Z uwagi na spowolnienie gospodarcze w branży gastronomicznej oraz dużą konkurencyjność na rynku restauracji sushi celem spółek grupy jest osiągnięcie stabilnego wzrostu sprzedaży i ciągła poprawa rentowności działalności.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zirytowany 01-07-2014, 21:06:
Pani prezes nie potrafi nic wymyślić więc kopiuje pomysły Sushi Zushi. Powinna wrócić na zmywak.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH