Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Pasaż Grunwaldzki z nową strefą gastronomiczną

Nowy foodcourt Pasażu Grunwaldzkiego to ponad 1000 miejsc restauracyjnych oraz mikrosektory, czyli kompaktowe przestrzenie tj. klasyki PRL’u czyli jugosłowiańskie kioski k67, pozwalają odciąć się od świata.

Pasaż Grunwaldzki z nową strefą gastronomiczną
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-06-2019, 12:50

Architekci Foodstacji nie zapomnieli o potrzebach różnych grup wiekowych,  tworząc rozwiązania, które sprawdzą się wśród dzieci, nastolatków, studentów oraz „nieco starszej młodzieży” 35+. JUBILATKA to ukłon w stronę dawnych kawiarni, w których serwowano rurki z kremem, wuzetkę i kawę w szklance. To miejsce przyjazne w odbiorze, a dzięki miękkim fotelom, boazerii i ciepłemu światłu lamp i neonu – jest niezwykle klimatyczne. Tu również nie zapomniano o praktyczności. Tuż obok znajduje się interaktywna, dydaktyczna strefa dedykowana dzieciom. Można zatem spokojnie popijać ulubioną kawę mając jednocześnie pociechy na oku.

Przestrzeniami, które łączą pokolenia są: HIT 91 - gdzie można podziwiać widok na Plac Grunwaldzki będący „żywym obrazem” oraz ODRA BAR - czyli strefa chillout’u w iście wrocławskim stylu. BIBLIOTEKA szczególnie przypadnie do gustu uczniom oraz studentom pobliskich uczelni. Stoły z lampkami typu „Milenka”, tapicerowane krzesła przy okrągłych stołach oraz największy w historii centrów handlowych regał z książkami do wymiany, to tylko niektóre z atrakcji.

Foodstacja w Pasażu Grunwaldzkim to „odjechane rozwiązania” i to nie tylko te na czterech kółkach. Pierwszym z nich jest żółta nyska, która pełni rozmaite funkcje – od strefy zabaw po kabinę do rozmów. Drugim nieszablonowym rozwiązaniem są zawieszone na ścianach kajaki, podkreślające charakter Odra Baru. Koło fortuny w przestrzeni HIT 91 daje ponieść się na fali dobrej zabawy, a lustrzany sufit zachęca do zrobienia  grupowego zdjęcia z przyjaciółmi, czy wszechobecnego selfie. Ściana z 27 retro telewizorów jest jednym z najczęściej fotografowanych elementów, przyciąga kolorami oraz kolejnym niestandardowym wykorzystaniem przedmiotu codziennego użytku. Ogromną popularnością cieszą się też kultowe automaty do gier z lat ’90.

– Przy tym projekcie daliśmy się ponieść i to bez dwóch zdań. Czy obawialiśmy się, że będzie zbyt odważny? Absolutnie nie. Wiedzieliśmy, że wrocławianie docenią barwną, tematyczną stylistykę oraz nawiązanie do historii tego miejsca – słynnego bazaru „Goliat”, który święcił triumfy w latach ’90. Stąd dobór kolorów, graffiti na ścianach, czy neony. Już pierwsze dni po otwarciu pozwalają nam zweryfikować projekt z rzeczywistością. Reakcje odwiedzających nas gości są  fantastyczne. Najbardziej jednak cieszy nas tak naturalne zaadaptowanie przestrzeni. Klienci Foodstacji intuicyjnie wykorzystują przygotowane dla nich strefy. To niezwykłe widzieć ludzi czytających książki na leżakach, słuchających muzyki w strefie Hit 91, czy dzieci eksplorujące każdy element nowego, interaktywnego placu zabaw. Taki powinien być dobry projekt – żywy – mówi z ekscytacją Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pasaż Grunwaldzki RSS ALERT    /    Foodstacja RSS ALERT    /    strefa gastronomiczna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.213.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.