Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Pizza Hut: W tym roku otworzymy ok. 20 restauracji w różnych formatach

–  Rynek restauracyjny bardzo dobrze się rozwija. Polacy zmieniają tryb życia i jedzą coraz więcej poza domem. W porównaniu z Europą Zachodnią czy Stanami Zjednoczonymi, w Polsce częstotliwość jedzenia na mieście jest jednak wciąż 3-4 krotnie mniejsza. Mamy więc z jednej strony kogo gonić, a z drugiej strony pokazuje nam to potencjał rynku – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Damian Rybak, president Pizza Hut Dine-in.

Pizza Hut:  W tym roku otworzymy ok. 20 restauracji w różnych formatach
Damian Rybak, Brand Prezydent marki Pizza Hut

Jemy coraz częściej poza domem. Rośnie też część biznesu związanego z dostawami do domu. Jak przyznaje Damian Rybak, korzystnie na ten rynek wpływają też rosnące dochody Polaków.

– W przyszłym roku przekroczymy liczbę 100 restauracji w Polsce. W tym roku otworzymy ok. 20 restauracji w różnych formatach. Wierzę, że ten wzrost w przyszłych latach będzie przyśpieszał. Rozwijamy zarówno duże restauracje dine-in z pełną obsługą kelnerską i pełnym doświadczeniem marki, jak i mniejsze formaty, takie jak Pizza Hut Express, które zapewniają szybką pizzę w 5 min oraz w wybranych lokalach pokrywają zapotrzebowanie na dostawy do domu – mówi president Pizza Hut Dine-in.

Pizza Hut testuje obecnie nowy format restauracji dine-in ( z obsługą kelnerską). Pierwsza taka restauracja powstała w Arkadii w Warszawie. Kolejny taki lokal powstanie w CH Złote Tarasy. – Chcemy na początek otworzyć kilka restauracji w nowym koncepcie w Warszawie, by poznać reakcje naszych gości i dalej się rozwijać – tłumaczy Rybak.

Jak wymienia, nowe restauracje Pizza Hut z obsługą kelnerską wyróżniają 4 elementy: – Pierwsza nowość to piec kamienny służący do wypieku pizz na cienkim cieście. Druga rzecz, to menu z nowymi ofertami, zwłaszcza jeśli chodzi o przystawki, nową ofertę baru sałatkowego i lżejsze opcje.  Trzeci aspekt to inna koncepcja obsługi, nowe elementy, np.  dzięki rozwiązaniu mobilnych POS kelner może od razu wysłać zamówienia na kuchnię, tak, by szybciej zostało ono zrealizowane. Czwarty element to niespotykany dotąd w naszych lokalach design: meble, nowy układ baru sałatkowego, wyeksponowana, otwarta kuchnia i dużo naturalnych materiałów. Mamy bardzo pozytywne opinie od gości na temat zmian w Pizza Hut –  mówi serwisowi portalpozywczy.pl.

Ostatnio AmRest podpisał umowy rozwojowe na kilka rynków: Francję, Niemcy i Rosję. – Na wszystkich tych rynkach chcemy mieć pozycję masterfranczyzobiorcy. AmRest dąży do podwojenia skali biznesu w ciągu najbliższych 2-3 lat i Pizza Hut będzie na pewno istotną częścią tego planu – zapewnia Damian Rybak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Damian Rybak RSS ALERT    /    Pizza Hut RSS ALERT    /    pizza RSS ALERT    /    rynek restauracji RSS ALERT    /    rynek restauracyjny w Polsce RSS ALERT    /    pizzeria RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Irka 2018-03-24 10:03:38
    Przez lata nie jadłam w Pizza Hut. Od jakiegoś czasu najchętniej zaglądam do Czyli Żurawia 45, nie tylko wtedy, kiedy mam ochotę na pizzę, ale także na makarony. Uwielbiam kuchnię włoską. Tam mają smaczną i mogę sobie zamówić przez stoliki dotykowe.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.