Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

PizzaPortal.pl: 56 procent polskich konsumentów wybiera bezgotówkowe formy płatności

Twórcy nowoczesnych technologii dążą do tego, by życie było łatwiejsze, a czynności, które musimy wykonać, ograniczały się do kilku kliknięć. Jak te rozwiązania przekładają się na codzienność i rynek dostaw? Eksperci PizzaPortal.pl przybliżają temat transakcji bezgotówkowych.

PizzaPortal.pl:  56 procent polskich konsumentów wybiera bezgotówkowe formy płatności
fot. materiały prasowe

Coraz mniej osób korzysta z płatności gotówką, a sklepy, w których nie można dokonać transakcji z wykorzystaniem karty, należą do zdecydowanej mniejszości. Wielu z nas nie ma w portfelu drobnych, nie mówiąc o wyższych kwotach. Płatność kartą stała się w ostatnich latach tak powszechna, że w Danii zaprzestano drukowania banknotów. W Polsce użycie gotówki w transakcjach wynosi około 39 procent, a dla porównania w Szwajcarii  to zaledwie 4,5 procent.

Coraz więcej aspektów naszego życia przenosi się do Internetu. To właśnie online poznajemy nowych ludzi, pracujemy, płacimy rachunki czy robimy zakupy. Rozwiązań, które uwolnią nas od użycia gotówki pojawiło się w ostatnich latach kilkadziesiąt. Według danych Izby Gospodarki Elektronicznej, bezgotówkowe formy płatności wybiera w Polsce aż 56 procent konsumentów. Polacy przyzwyczaili się już do kupowania w sieci biletów do kina, ubrań czy kosmetyków. Coraz mocniej rozwija się także trend zamawiania jedzenia online. Z takiej opcji korzystają osoby, które na gotowanie nie mają czasu, nie lubią tego robić lub po prostu chcą zjeść coś smacznego z dobrej restauracji.  

- Możliwość wybrania odpowiedniej kuchni świata z blisko 3000 dostępnych w naszej ofercie restauracji i otrzymania dostawy pod drzwi coraz częściej przekonuje klientów do korzystania z oferty serwisu PizzaPortal.pl. Dużą zaletą jest również opcja płatności kartą u dostawcy lub przez Internet, które wprowadziliśmy wraz ze startem portalu. Obecnie rozwiązanie to jest dostępne także z poziomu aplikacji mobilnej, dzięki czemu można zamówić jedzenie z odpowiednim wyprzedzeniem, będąc w drodze do domu, a po przyjeździe zastać je pod drzwiami. Płatności bezgotówkowe są nie tylko udogodnieniem dla użytkowników portalu, ale także dla dostawców, którzy nie muszą szukać drobnych w portfelu, by wydać resztę – mówi Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl.

Ogromną popularnością cieszą się także inne rozwiązania, które nie tylko pozwalają na dokonywanie płatności elektronicznych, ale też znacznie przyspieszają proces transakcji. Należą do nich wszelkie systemy szybkich płatności. Aby zapłacić za zakupy online, można skorzystać z transferu pieniężnego, co oznacza, że automatycznie zostaniemy przeniesieni na stronę logowania banku. Po uzupełnieniu loginu i hasła, dokonamy płatności. Proces robienia internetowych zakupów upraszczają też i skracają takie rozwiązania jak wdrożony niedawno m.in. przez PizzaPortal.pl Visa Checkout.

– Podczas rejestracji w serwisie podajemy adres dostawy i numer karty, a potem, przy każdej kolejnej wizycie, wystarczy jedynie zalogować się na swoje konto, by dokonać płatności. Brak konieczności posiadania przy sobie karty czy każdorazowego wpisywania ciągu cyfr, to duże udogodnienie dla użytkowników – dodaje Bartosz Sala.

Nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń. Nie musimy więc martwić się o to, że nasze dane trafią w niepowołane ręce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PizzaPortal.pl RSS ALERT    /    płatności bezgotówkowe RSS ALERT    /    zamawianie jedzenia RSS ALERT    /    zamawianie jedzenia online RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.185.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.