REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polscy konsumenci zwracają uwagę na ceny w restauracjach, ale kluczowa jest jakość

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 20-02-2014, 10:27

Rosnące zainteresowanie usługami gastronomicznymi, powiększająca się z dnia na dzień konkurencja i usilne starania w kierunku obniżania cen to największe zagrożenia dla jakości dań serwowanych w polskich restauracjach.

REKLAMA

Jeszcze kilka lat temu na polskim rynku gastronomicznym konkurencja była kilkakrotnie mniejsza od obecnej. Powstające teraz jak grzyby po deszczu kolejne lokale oferują coraz to ciekawsze promocje, za wszelką cenę starając się wyprzedzić konkurencję.

- Polacy stali się bardzo świadomymi konsumentami. Cena, szczególnie ze względu na kryzys gospodarczy, który jakiś czas temu nas dotknął, jest bardzo ważnym aspektem przy wyborze restauracji, jednak nie najważniejszym. Jeśli w parze z nią nie idzie wysoka jakość serwowanych posiłków, jestem pewna, że dany klient nie odwiedzi lokalu po raz kolejny - komentuje Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

Szczególnie ważnym segmentem rynku gastronomicznego są dostawy do domu, dokonywane najczęściej online (według najnowszego badania, przeprowadzonego przez instytut Homo Homini, aż 64 proc. Polaków zamawia jedzenie z dostawą do domu). Ten coraz to popularniejszy trend jest ogromną szansą dla właścicieli pizzerii, ponieważ daje szansę na pozyskanie nowych klientów, co przekłada się na zwiększenie zysków. Podstawą do jego dobrego funkcjonowania jest jednak dobra obsługa. Klient, który zamówi jedzenie przez Internet po raz pierwszy i nie otrzyma jedzenia o wysokim, wymaganym przez niego standardzie, prawdopodobnie nie skorzysta z usług restauracji po raz kolejny, nawet jeśli oferowana cena nie jest wysoka.

- Dzięki wsparciu firmy Tasty Soft, prawie pół roku temu wprowadziliśmy do Da Grasso system zamówień online. Już po kilku dniach zauważyliśmy jak bardzo było to potrzebne. Obecnie notujemy średni wzrost zamówień o 15-20 proc., w ciągu miesiąca. Taki wynik jest najlepszym dowodem na to, że wprowadzenie systemu było dobrym posunięciem. Dodatkowo, trzeba także pamiętać, że jednym z najważniejszych elementów świadczących o jakości dostawy są osoby, które dowożą zamawiane posiłki. W związku z tym, prowadzimy w Da Grasso specjalne szkolenia, a także wprowadzamy unifikację strojów kurierów, którzy będą ubrani w sposób oryginalny i jakościowo najlepszy, przez co naturalnie staną się wizytówką sieci i jej najlepszą reklamą - dodaje Magdalena Piróg.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH