REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Powiększa się sieć restauracji 7th Street. Poszukiwani franczyzobiorcy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-10-2015, 09:58
Powiększa się sieć restauracji 7th Street. Poszukiwani franczyzobiorcy
Restauracja sieci 7th Street w Koszalinie; fot. materiały prasowe

W Koszalinie, w znanym obiekcie City Box, odbyło się oficjalne otwarcie kolejnej restauracji sieci 7th Street. To już 13 lokal sieci oraz 11 pod marką 7th Street – Bar & Grill.

REKLAMA

Lokal mieści się na Rynku staromiejskim w samym sercu miasta. Budynek, w którym otworzyliśmy restaurację to znany w całym mieście City Box, obiekt bardzo nowoczesny w formie, elegancki i prestiżowy, obok którego nie da się przejść obojętnie. 

- Do dyspozycji naszych gości oddaliśmy 75 miejsc siedzących wewnątrz, część kawiarnianą, pokaźny kącik dla dzieci oraz część kulturalno-wystawienniczą będąca częścią funkcji miejskich budynku. Natomiast w okresie letnim, dzięki ogródkowi będziemy mogli ugościć dodatkowe 40 osób - mówi Anna Chmielecka, manager ds. Franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

- W planach na najbliższe tygodnie mamy otwarcie kolejnego już trzeciego lokalu w Warszawie, tym razem w centrum handlowym. Natomiast nowych franczyzobiorców poszukujemy m.in. w Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Toruniu, Katowicach oraz Lublinie - dodaje.

7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych,  zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą. 7th Street dostarcza do swoich lokali franczyzowych produkty spożywcze produkowane pod marką własną dedykowane tylko i wyłącznie do sieci m.in. steki, żeberka, frytki, pieczyw, przyprawy i panierki oraz świeże wino prosto z Włoch.

Anna Chmielecka w 2007 roku założyła w Łodzi firmę kateringową food&fun, a niedługo po tym restaurację o profilu rodzinnym o nazwie Cukier Puder. Biznes gastronomiczny prowadziła do 2013 roku, kiedy to postanowiła go sprzedać. Następnym etapem jej kariery zawodowej była praca na stanowisku managera ds. franczyzy w firmie Wojtex, właściciela marki Biesiadowo, gdzie była odpowiedzialna za nadzór nad 100 lokali gastronomicznych. Obecnie Anna Chmielecka opiekuje się siecią restauracji z kuchnią amerykańską pod marką „7th Street- Bar & Grill” oraz siecią punktów gastronomicznych pod marką „Meat & Fit”.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH