Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes GFT Goldfruct: Producenci odkryli potencjał kanału HoReCa

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2014, 11:50
Prezes GFT Goldfruct: Producenci odkryli potencjał kanału HoReCa
Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o.; fot. P.Waniorek, Żelazna Studio

- Obecność na stołach restauracyjnych jest świetną reklamą dla producenta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o., producenta wody Kinga Pienińska.

- Jak oceniają Państwo sprzedaż w kanale HoReCa?

Ukuliśmy takie hasło, że "Kinga Pienińska jest elementem dobrze skomponowanego menu". Obecnie klienci restauracji wybierają rodzaj wody, który chcą spożyć i rozróżniają już nie tylko gazowaną czy niegazowaną, ale zwracają uwagę na bardziej subtelne cechy. To podobnie jak z winem - rośnie świadomość konsumentów. Dlatego stworzyliśmy kartę wody, którą prezentujemy w restauracjach, w których jesteśmy obecni.

- Czy łatwo jest wejść do kanału HoReCa posiadając jedynie wody z całego portfolio napojowego?

Duże podmioty korporacyjne oferują właścicielom lokali gastronomicznych różnego rodzaju promocje, prezenty i gratisy czy innego rodzaju wsparcie, na które mniejszy producent nie może sobie pozwolić. Jednak powoli ten czas zainteresowania takimi zachętami mija. Każdy szanujący się lokal chce oferować klientom przede wszystkim dobre jakościowo produkty.

- Czy producenci napojów dostrzegli w kanale HoReCa potencjał?

Każdy producent chciałby być obecny we wszystkich kanałach. Na rynku HoReCa jest jednak ograniczone miejsce i nie wszyscy mogą tam być. Trzeba jednak bardzo ciężko pracować, aby osiągnąć tu sukces.

- Czy obecność w kanale HoReCa przekłada się na sprzedaż produktu w detalu?

Kiedyś uważałem, że obecność w kanale HoReCa nie ma przełożenia na sprzedaż w sklepach. Teraz jednak zmieniłem zdanie. Od wielu ludzi słyszę, że pili naszą wodę w lokalu gastronomicznym i stanowiło to dla nich zachętę do sięgnięcia po nasze produkty w sklepie. Obecność na stołach restauracyjnych jest świetną reklamą dla producenta. Tym bardziej, że coraz więcej Polaków regularnie korzysta z usług gastronomicznych, a restauracje mają dobre oferty, np. przystępne cenowo oferty w czasie lunchu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH