REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

MJM Group chce rozwijać sieć restauracji w lokalizacjach przydrogowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2014, 10:34
Prezes MJM Group: Chcemy otwierać restauracje nie tylko w centrach handlowych
Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA

- Nie skupiamy się wyłącznie na ekspansji w galeriach Rank Progress. Jesteśmy obecni w centrach należących do różnych deweloperów. Analizujemy atrakcyjne lokalizację zarówno w centrach handlowych, ale także bierzemy pod uwagę rozwój infrastruktury drogowej i potencjalne lokalizacje tzw. MOP-ów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA.

REKLAMA

MJM Group posiada w portfolio także pięć innych brandów: American Road Restaurant, Choice, Efez, Benvenuti in italia i Yogo by Choice. Firma jest ściśle związana z grupą kapitałową Rank Progress SA.

- Współpraca MJM z Rank Progress przynosi nam obopólne korzyści. Przede wszystkim, dzięki współpracy z firmą Rank Progress możemy się dynamicznie rozwijać. Ten deweloper oddaje do użytku każdego roku co najmniej dwa centra handlowe w miastach średniej lub mniejszej wielkości. To świetnie wpisuje się w rozwój naszych marek - komentuje Małgorzata Mroczka.

Jak dodaje, w średnich miastach nie ma tak dużego nasycenia lokali gastronomicznych, a galerie handlowe pełnią rolę nie tylko miejsc zakupów, ale także centrów kulturalno-rozrywkowych. - Klienci galerii w średnich miastach, oprócz zakupów, spędzają czas w galeriach i spotykają się ze znajomymi. To daje nam naturalne możliwości spełnienia ich potrzeb. Wysoki poziom komercjalizacji centrów należących do Rank Progress oraz szeroki mix najemców daje gwarancje o powodzeniu inwestycji, a co za tym idzie, wysokich wynikach odwiedzalności tych centrów. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko związane z nietrafionym ulokowaniem naszych restauracji - przyznaje prezes MJM.

Jej zdaniem, współpraca z Rank Progres daje dodatkowe wymierne korzyści dla MJM. - W niektórych przypadkach nasze restauracje zajmują cały food court. Dla dewelopera oznacza to łatwiejszą komercjalizację obiektu oraz zapewnienie nowej oferty na rynku lokalnym, dla MJM dobre warunki funkcjonowania lokali i dodatkowe wsparcie ze strony dewelopera - podsumowuje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH