Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MJM Group chce rozwijać sieć restauracji w lokalizacjach przydrogowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2014, 10:34
Prezes MJM Group: Chcemy otwierać restauracje nie tylko w centrach handlowych
Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA

- Nie skupiamy się wyłącznie na ekspansji w galeriach Rank Progress. Jesteśmy obecni w centrach należących do różnych deweloperów. Analizujemy atrakcyjne lokalizację zarówno w centrach handlowych, ale także bierzemy pod uwagę rozwój infrastruktury drogowej i potencjalne lokalizacje tzw. MOP-ów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Małgorzata Mroczka, prezes zarządu MJM Group SA.

MJM Group posiada w portfolio także pięć innych brandów: American Road Restaurant, Choice, Efez, Benvenuti in italia i Yogo by Choice. Firma jest ściśle związana z grupą kapitałową Rank Progress SA.

- Współpraca MJM z Rank Progress przynosi nam obopólne korzyści. Przede wszystkim, dzięki współpracy z firmą Rank Progress możemy się dynamicznie rozwijać. Ten deweloper oddaje do użytku każdego roku co najmniej dwa centra handlowe w miastach średniej lub mniejszej wielkości. To świetnie wpisuje się w rozwój naszych marek - komentuje Małgorzata Mroczka.

Jak dodaje, w średnich miastach nie ma tak dużego nasycenia lokali gastronomicznych, a galerie handlowe pełnią rolę nie tylko miejsc zakupów, ale także centrów kulturalno-rozrywkowych. - Klienci galerii w średnich miastach, oprócz zakupów, spędzają czas w galeriach i spotykają się ze znajomymi. To daje nam naturalne możliwości spełnienia ich potrzeb. Wysoki poziom komercjalizacji centrów należących do Rank Progress oraz szeroki mix najemców daje gwarancje o powodzeniu inwestycji, a co za tym idzie, wysokich wynikach odwiedzalności tych centrów. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko związane z nietrafionym ulokowaniem naszych restauracji - przyznaje prezes MJM.

Jej zdaniem, współpraca z Rank Progres daje dodatkowe wymierne korzyści dla MJM. - W niektórych przypadkach nasze restauracje zajmują cały food court. Dla dewelopera oznacza to łatwiejszą komercjalizację obiektu oraz zapewnienie nowej oferty na rynku lokalnym, dla MJM dobre warunki funkcjonowania lokali i dodatkowe wsparcie ze strony dewelopera - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH