REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Nordisu na VI FRSiH mówi o rozwoju współpracy z kanałem HoReCa

  • Autor: PJ, portalspożywczy.pl
  • Data: 07-11-2013, 16:15
Prezes Nordisu na VI FRSiH mówi o rozwoju współpracy z kanałem HoReCa
Tomasz Meller, prezes zarządu Nordis SA

- Nasze wejście w rynek HoReCa tak na dobrą sprawę miało na celu zrealizowanie dwóch planów. Z jednej strony widzimy kurczący się rynek tradycyjny i dosyć mocno rozwijający się rynek HoReCa, więc trudno było nie zaistnieć na tym rynku, wykorzystując atuty swoich produktów, możliwości produkcyjne, a także własną sieć dystrybucyjną, dzięki czemu możemy wziąć pełną odpowiedzialność za produkt od początku do samego końca, jeżeli chodzi o realizowanie dostaw - powiedział Tomasz Meller, prezes Nordisu podczas panelu "Ograniczenie kosztów – klucz do sukcesu w biznesie produkcyjnym i handlowym", jaki odbył się w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

- Druga kwestia była bardziej pragmatyczna. Pracując z HoReCą możemy oferować ten produkt, na którym nam zależy i mamy kilka tysięcy klientów, natomiast pracując w kanale nowoczesnym czy wręcz przy produkcji marek własnych tak na dobrą sprawę mamy kilkanaście sieci. Bezpieczniejszym segmentem jest więc dla nas rynek HoReCa - uzasadnia Meller.

Jak podkreśla prezes Nordisu, jego firma nie chce jednak zmieniać swojej strategii, jeżeli chodzi o kanał nowoczesny i zaczynać produkcji towaru o takich parametrach jakościowych, aby zmieścić się w barierze cenowej narzucanej przez taką czy inną sieć.

- Filozofia naszej firmy jest taka, że produkujemy produkt o ściśle określonym poziomie jakościowym, a myślę, że nikogo nie trzeba przekonywać, że taki produkt musi też mieć określoną cenę. Mieliśmy swego czasu przygodę, jeśli chodzi o produkcję marki własnej dla jednej z dużych sieci handlowych obecnych w Polsce. Zostałem wtedy podczas jednej z takich rozmów dosyć mocno zaskoczony, gdy człowiek, z którym negocjowałem kontrakt roczny powiedział mi, że tak na dobrą sprawę jego nie interesuje, co my użyjemy do tego produktu - chodzi o to, żeby ludzie się nie potruli. Taka filozofia była sprzeczna z filozofią firmy, którą reprezentuję - tłumaczy Meller.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Krystyna 15-02-2014, 00:59:
Koszty za wysokie aby móc się odpowiednio rozwijać ,a zyski wypracowane zes przedaży majątku
  • Fiskus 08-02-2014, 09:04:
moderator: komentarz usunięty. wpis naruszył regulamin forum. redakcja prosi o zachowanie kultury dyskusji
  • s 08-11-2013, 12:44:
Nordis miał roczną przygodę z dostarczaniem private label do sieci Biedronka. Tomcio jak zwykle na wysokim poziomie dyplomatycznym

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 379) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH