Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Sfinksa: Chcemy definitywnie skończyć z wizerunkiem sieci fast food z kelnerami

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-09-2016, 10:28
Prezes Sfinksa: Chcemy definitywnie skończyć z wizerunkiem sieci fast food z kelnerami
Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska SA. fot. P.Pawłowski/zelaznastudio.pl

- Do końca bieżącego roku chcielibyśmy otworzyć łącznie 16 restauracji. Ten plan jest w miarę bezpieczny – ostateczna liczba nowych lokali zależy jednak także od zgód na budowę czy zgód konserwatorów zabytków - mówi w wywiadzie dla www.portalspozywczy.pl, Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska SA.

W okresie grudzień’15-maj’16 Sfinks Polska zamknął 10 restauracji, a otworzył 7 nowych lokali.

- Z reguły zamykamy jedynie małe restauracje, gdzie kończą się umowy najmu – głównie w galeriach handlowych, gdzie mamy restauracje na food courtach, niepasujące do aktualnego wizerunku sieci. Kilka takich umów wygaśnie jeszcze w tym roku - tłumaczy Sylwester Cacek.

- Zależy nam, by definitywnie skończyć z wizerunkiem sieci fast food z kelnerami. Chcemy plasować się jako casual dining, ale bliżej premium, czyli wysoka jakość i zadowolenie klientów, ale przystępna cena - dodaje.

Jak podkreśla prezes, spółka nie chce „na siłę” wychodzić z lokalizacji w galeriach handlowych. - Są lokale, które znajdują się np. w strefie food court, ale przeszły remonty i są bardzo klimatyczne. Chcemy za to odchodzić od modelu podawania jedzenia z lady na wspólnej sali jadalnej, gdzie jeszcze jest niewiele krzeseł. To nie jest klimat naszych restauracji - dodaje.

Potwierdza, że nowe otwarcia to głównie lokale sieci Sphinx. - Ale przygotowujemy także przełom dla marki Chłopskie Jadło. W lipcu otworzyliśmy restaurację tej sieci na Rynku w Olsztynie. Do końca roku powstaną jeszcze dwa lokale z tym szyldem – umowy najmu mamy już zawarte – w Bydgoszczy oraz we Wrocławiu. To oznacza, że jesteśmy coraz pewniejsi wyników Chłopskiego Jadła oraz tego jak ma wyglądać ten koncept i jak ma się rozwijać - mówi Cacek.

Na swoje przysłowiowe "5 minut" czeka także sieć z daniami kuchni azjatyckiej - WOOK. - Mamy już opracowaną koncepcję dla sieci oraz program rozwoju. Możliwe, że jeszcze w tym roku nasza spółka Shanghai Express otworzy jedną restaurację w celu przeprowadzenia testów - przyznaje.

Sfinks Polska zarządza 113 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 98 restauracji Sphinx (segment casual dining).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • baraja 27-09-2016, 09:50:
Porcje małe, ale koszmarnie kaloryczne. Dlatego człowiek czuje niedosyt, choć żołądek i wątroba ledwo zipie po wizycie. Fast food z kelnerami i nic więcej. Na zawsze
  • Piotr 26-09-2016, 21:56:
I te sosy , masakra.
Wyroby majonezopodobne od Develey, Fanex bądź innych .
  • Czytelnik 26-09-2016, 14:23:
fast food sprzedaje otyłość

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.