Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Sfinksa: Mamy potencjał do zarządzania 2-3 razy większą siecią niż obecnie

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-09-2016, 09:48
Prezes Sfinksa: Mamy potencjał do zarządzania 2-3 razy większą siecią niż obecnie
Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska SA

- Nasze wytyczne dotyczące celów akwizycyjnych są sprecyzowane, ale nie chcemy się ograniczać do konkretnego rodzaju sieci. Mamy potencjał i możliwości do zarządzania 2-3 razy większą siecią restauracji niż obecnie. Dążymy do szybszego wzrostu niż organiczny - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska SA.

W ubiegłym roku głośno było o - nieudanej zresztą – akwizycji sieci Da Grasso, a już w tym roku chcieliście bezskutecznie przejąć markę 77Sushi. W I połowie br. spółka kupiła słynny stołeczny pub Bolek oraz obwieściła plan kupna trzech marek: Meta Seta Galareta, Meta Disco i Funky Jim.

Jak potwierdza Sylwester Cacek, mimo tego, iż spółka dąży do szybszego wzrostu niż organiczny, nie chce pozyskiwać nowych marek i lokali za wszelką cenę. - Starannie badamy podmioty, których zakupem jesteśmy zainteresowani i ograniczamy ryzyka - dodaje.

Sfinksa interesują sieci z dobrym know-how i z gwarancją powtarzalności konceptu. - Poszukujemy także licznych synergii, także zakupowych. Dla przykładu dodam, że badane obecnie trzy sieci (Meta Seta Galareta, Meta Disco i Funky Jim - red.) sprzedają więcej alkoholu niż wszystkie lokale w spółce Sfinks. To generuje wyśmienite okazje, by osiągać takie synergie - komentuje prezes spółki.

- Jesteśmy zainteresowani także zakupem pojedynczych lokali z potencjałem, tak jak wspominany pub Bolek. W tym przypadku przejęliśmy lokal od właścicieli, którzy byli już zmęczeni prowadzeniem tej działalności, a nie mieli zainteresowanych sukcesorów. Rozmawiamy z innymi tego typu przedsiębiorcami. Jednak specjalnie ich nie wyszukujemy – bywa, że okazje i pomysły pojawiają się spontanicznie - przyznaje Cacek.

Jednak dodaje, że zarząd nie ma konkretnych planów, że musi przejąć tyle i tyle lokali w danym czasie. - Obserwujemy, rozmawiamy, badamy. Cały czas interesuje nas wzrost. Jesteśmy otwarci na nowe - podsumowuje Sylwester Cacek. 

Czytaj także: Jesteśmy otwarci na nowe - wywiad z Sylwestrem Cackiem, prezesem Sfinks Polska

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Dawny Miłośnik Sfinksa 20-09-2016, 14:20:
Dobrze w Sfinksie to już było tak z 10-12 lat temu. Smacznie i świeżo. W tym roku 2 lokale w różnych częściach Polski odwiedziłem z rodziną, żenada. Ceny wysokie, porcja coraz mniejsze, smakowość mierna. Się Prezes tu i tam przejedzie i popróbuje. Szczególnie polecam taki zestaw bodajże z pakistańskiej kuchni. Takie kawałki mielonego mięsa, zamiast być na patyczkach ugrilowane, to wyglądają jak stolec przy zatwardzeniu. Autentycznie, skojarzenie jednoznaczne. Sfinks we Wrocławiu przy rynku.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 641) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.