REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Producent sosów dla HoReCa otwiera się międzynarodowe rynki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2014, 11:34
Producent sosów dla HoReCa otwiera się międzynarodowe rynki
Fanex jest dużym producentem sosów i dressingów dla HoReCa

- Rok 2013 dla branży gastronomicznej był czasem umiarkowanego entuzjazmu przejawiającego się zwłaszcza w rozwoju rynku sieciowego. Większość partnerów gastronomicznych Fanexu otworzyła kolejne punkty sprzedaży. Obfitował też w możliwości prezentacji naszej firmy na arenie międzynarodowej, co przełożyło się na nawiązanie relacji handlowych z europejskimi partnerami. W 2013 roku zaobserwowaliśmy konsekwentne umacnianie się pozycji produktów o wyższej jakości, będące kontynuacją trendu odnotowanego w 2012 - mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy Fanexu. W rok 2014 patrzymy z optymizmem - dodaje.

REKLAMA

Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, że inflacja pozostawała na stosunkowo niskim poziomie. Przekładało się to na pozytywne decyzje konsumenckie i zwiększone wydatki na jedzenie poza domem. Nadal jednak ich poziom per capita jest odległy od średniej europejskiej.

 

- W 2013 roku zaobserwowaliśmy również konsekwentne stopniowe umacnianie się pozycji produktów o wyższej jakości, będące kontynuacją trendu odnotowanego w 2012 roku. Związane jest to z coraz większą świadomością konsumentów. Polacy po prostu zaczęli czytać etykiety i zwracać baczną uwagę na to, co się na nich znajduje. Wspomniany kierunek może być zarówno zagrożeniem jak i potencjałem, w zależności od strategii i możliwości produkcyjnych poszczególnych graczy na rynku. Dla Fanexu jest kolejną szansą na wzrost, bowiem od lat stawiamy na sprzedaż wysokiej jakości produktów przy zachowaniu rozsądnej ceny - mówi Piotr Kubiczek.

 

W 2013 roku firma Fanex odświeżyła wizerunek i uczyniła go bardziej przyjaznym także dla odbiorców spoza branży HoReCa. Stąd nowa strona internetowa zintegrowana z e-sklepem, dająca możliwość zrobienia zakupów bez opuszczania domowego zacisza. Witryna ułatwia też znalezienie informacji na temat produktów, udziału w imprezach branżowych i innych aktualności z życia firmy. W tej chwili działa w języku polskim i angielskim, wkrótce planowane jest także uruchomienie jej rosyjskiej wersji.

 

- W rok 2014 patrzymy z optymizmem, choć mamy świadomość, że sukces może zapewnić jedynie wytężona praca i nieustanne, błyskawiczne reagowanie na potrzeby obecnych i potencjalnych kontrahentów. Upatrujemy w nim szansy na dalszą penetrację rynku krajowego, ale też szersze wyjście na arenę międzynarodową - podsumowuje Kubiczek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH