Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Purella Food: Chcemy zainteresować restauracje naszymi produktami

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-11-2016, 13:37
Purella Food: Chcemy zainteresować restauracje naszymi produktami
fot. Facebook.com/Chlorella_PurellaFood

- Mamy zamiar zainteresować restauratorów naszymi produktami docelowymi, takimi jak batony i smoothies. Chlorellę kupujemy w opakowaniach zbiorczych, dlatego mamy możliwość sprzedawania jej restauracjom w dobrej cenie - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food.

Jak mówi Artur Gajewski jednym z obszarów działalności Purella Food jest segment HoReCa.

- Mamy zamiar zainteresować restauratorów naszymi produktami docelowymi: batonami i smoothies. Chlorellę kupujemy w opakowaniach zbiorczych, dlatego mamy możliwość sprzedawania jej restauracjom w dobrej cenie. Dzięki temu właściciele lokali mają pewność, że dostają produkt dobrej jakości, a my możemy wskazać naszym fanom gdzie można spróbować takiego koktajlu i przekonać się, że chlorella może być smaczna - dodał.

Gajewski zaznaczył, że koktajli z chlorellą można także spróbować w dwóch warszawskich restauracjach.

- Podpisaliśmy umowę z siecią restauracji Aioli. To dwa lokale w Warszawie, które w kwietniu postawiły sobie za cel stworzenie zdrowszej, bardziej zielonej karty. Dlatego dostarczamy im chlorellę, a oni na jej bazie robią trzy dedykowane, smakowe koktajle. Każdy z nich zawiera dzienną dawkę 3 gram chlorelli. W menu są one oznaczone na zielono wraz z naszym logotypem - dodał.

Do promocji produktów Purella Food zaangażowano blogerów kulinarnych i celebrytów.

- W czerwcu rozpoczęliśmy cykl pikników z udziałem blogerów kulinarnych, ludzi zajmujących się zdrowym żywieniem i naszych przyjaciół. Zorganizowaliśmy warsztaty kulinarne z szefami kuchni, a uczestnicy tworzyli koktajle, lody z chlorellą, testowali gotowe produkty i zgłębiali świat superfoods. Takie pikniki chcemy organizować 2-3 razy w roku. Ponadto, raz w miesiącu wydajemy gazetkę ‘The Green News’ przeznaczoną zarówno dla finalnych odbiorców, jak i klientów B2B. We wrześniu Purella Food była jednym z partnerów Warsaw Business Run, gdzie w pakietach startowych uczestnicy znajdą nasze batony - dodał Gajewski.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar oraz Greendox, czyli chlorella z błonnkiem mikronizowanym. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann oraz Piotr i Paweł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 784) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH