REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Purella Food: Chcemy zainteresować restauracje naszymi produktami

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-11-2016, 13:37
Purella Food: Chcemy zainteresować restauracje naszymi produktami
fot. Facebook.com/Chlorella_PurellaFood

- Mamy zamiar zainteresować restauratorów naszymi produktami docelowymi, takimi jak batony i smoothies. Chlorellę kupujemy w opakowaniach zbiorczych, dlatego mamy możliwość sprzedawania jej restauracjom w dobrej cenie - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food.

REKLAMA

Jak mówi Artur Gajewski jednym z obszarów działalności Purella Food jest segment HoReCa.

- Mamy zamiar zainteresować restauratorów naszymi produktami docelowymi: batonami i smoothies. Chlorellę kupujemy w opakowaniach zbiorczych, dlatego mamy możliwość sprzedawania jej restauracjom w dobrej cenie. Dzięki temu właściciele lokali mają pewność, że dostają produkt dobrej jakości, a my możemy wskazać naszym fanom gdzie można spróbować takiego koktajlu i przekonać się, że chlorella może być smaczna - dodał.

Gajewski zaznaczył, że koktajli z chlorellą można także spróbować w dwóch warszawskich restauracjach.

- Podpisaliśmy umowę z siecią restauracji Aioli. To dwa lokale w Warszawie, które w kwietniu postawiły sobie za cel stworzenie zdrowszej, bardziej zielonej karty. Dlatego dostarczamy im chlorellę, a oni na jej bazie robią trzy dedykowane, smakowe koktajle. Każdy z nich zawiera dzienną dawkę 3 gram chlorelli. W menu są one oznaczone na zielono wraz z naszym logotypem - dodał.

Do promocji produktów Purella Food zaangażowano blogerów kulinarnych i celebrytów.

- W czerwcu rozpoczęliśmy cykl pikników z udziałem blogerów kulinarnych, ludzi zajmujących się zdrowym żywieniem i naszych przyjaciół. Zorganizowaliśmy warsztaty kulinarne z szefami kuchni, a uczestnicy tworzyli koktajle, lody z chlorellą, testowali gotowe produkty i zgłębiali świat superfoods. Takie pikniki chcemy organizować 2-3 razy w roku. Ponadto, raz w miesiącu wydajemy gazetkę ‘The Green News’ przeznaczoną zarówno dla finalnych odbiorców, jak i klientów B2B. We wrześniu Purella Food była jednym z partnerów Warsaw Business Run, gdzie w pakietach startowych uczestnicy znajdą nasze batony - dodał Gajewski.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar oraz Greendox, czyli chlorella z błonnkiem mikronizowanym. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann oraz Piotr i Paweł.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 835) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH