Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pyszne.pl zanotowało w I półroczu 2017 wzrost przychodu o 133% rdr

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-09-2017, 16:03
Pyszne.pl zanotowało w I półroczu 2017 wzrost przychodu o 133% rdr
fot. Pyszne.pl

Serwis Pyszne.pl zanotował w pierwszym półroczu 2017 wzrost przychodu o 133% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Ilość zamówień wzrosła dwukrotnie. Od stycznia do czerwca użytkownicy złożyli prawie 3,5 mln zamówień o łącznej wartości bliskiej 150 mln złotych (35 mln EUR). Możliwości rozwoju, jakie rysują się na krajowym rynku, są jednak znacznie większe.

Od pierwszego kwartału 2016 roku, Pyszne.pl nie tylko utrzymuje, ale konsekwentnie umacnia pozycję zdecydowanego lidera polskiego rynku zamówień jedzenia w internecie. Według własnych szacunków, pod względem ilości zamówień serwis jest już 5 razy większy niż drugi w kolejności gracz rynkowy. Pyszne.pl współpracuje z 5,6 tys. restauracji w całej Polsce, z czego 850 w samej Warszawie. Obrót dla restauracji wygenerowany na platformie w pierwszym półroczu 2017 wzrósł o ponad 110% rok do roku, osiągając wartość bliską 150 mln złotych (35 mln EUR). Średnia wartość zamówienia wyniosła 43 zł (10,03 EUR).

Zgodnie z półrocznym raportem spółki giełdowej Takeaway.com, w skład której oprócz Pyszne.pl wchodzi 10 serwisów do zamawiania jedzenia między innymi w Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii czy Francji, Polska jest strategicznym rynkiem grupy z uwagi na obiecujące dotychczasowe wskaźniki wzrostu we wciąż trwającej wczesnej fazie penetracji rynku. Spośród wymienionych krajów jedynie w Holandii, gdzie obrót wyniósł w pierwszej połowie roku blisko 260 mln EUR, internetowa droga zamawiania stała się już równie powszechna, jak telefoniczna. „Polski rynek zamówień online znajduje się obecnie w stosunkowo wczesnej fazie i ma ogromny potencjał do dalszego wzrostu. Naszym celem długoterminowym jest zbudowanie w Polsce biznesu na skalę porównywalną do tej, którą grupa osiągnęła na gruncie holenderskim. Dlatego planujemy utrzymanie dotychczasowej strategii intensywnego marketingu, rozbudowania oferty i aktywnego nawiązywania współpracy z restauracjami, w tym sieciami gastronomicznymi.” - mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający Pyszne.pl.

„Z roku na rok liczba użytkowników serwisu znacząco wzrasta. W zasadzie nie zauważamy już barier psychologicznych, które jeszcze parę lat temu powstrzymywały Polaków przed zamawianiem z restauracji drogą internetową. Pyszne.pl jest zdecydowanym liderem rynku i dzięki kampaniom marketingowym w TV i Outdoorze - najbardziej rozpoznawalną marką w swojej kategorii. To powoduje, że zaufanie użytkowników stale rośnie. Jak pokazują dane – konsumenci szybko przekonują się, że szeroki wybór, możliwość dodawania i sprawdzania opinii i szybkość zamówienia przeważają nad korzyściami dzwonienia do restauracji.” - wyjaśnia Krupicz. Pyszne.pl inwestuje również w rozwój produktu. W pierwszej połowie roku serwis rozbudowany został o kilka funkcjonalności. Do akceptowanych dotychczas form płatności - gotówką, kartą kredytową, szybkim przelewem internetowym, przez Sofort Banking, PayPal, PayU - dodana została możliwość opłacenia zamówienia przez Android Pay. Jako jeden z nielicznych serwisów w Polsce Pyszne.pl umożliwiło klientom także płatność Bitcoinem. Serwis wprowadził oprócz tego funkcję Pickup – odbiór własny jedzenia z restauracji o określonej godzinie.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • klient 04-03-2018, 06:57:
Pyszne.pl ma najgorszą obsługę klienta. To niebywałe, że można być tak bezczelnym wobec stałego klienta w dzisiejszych czasach. Odcinają się od odpowiedzialności za swoje błędy. Przerzuciłem przez ten portal tysiące złotych i było kilka sytuacji, gdzie ewidentnie zawiedli z własnej winy i za każdym razem w odpowiedzi na zgłoszenie pomocy odpowiedź brzmi w stylu: "Radź sobie... pozdrawiamy.". Kiedy odpiszesz, że chcesz sprawę z nimi rozwiązać, to oni już po tamtej odpowiedzi, temat zamykają i olewają klienta kompletnie. Zrazili mnie tym kilkukrotnie i już tam nie zamierzam wracać. NAPRAWDĘ NIE POLECAM tego portalu, oszczędzicie sobie nerwów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.