Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rebranding Coffeeheaven na Costa Cofee rozpoczęty od Warszawy

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2014, 19:26

Rebranding Coffeeheaven na Costa Cofee rozpoczął się od wybranych kawiarni warszawskich, dlatego też to w stolicy ma miejsce pierwsza odsłona kampanii marketingowej Costa Cofee. 1 kwietnia 2014 roku wystartowała pierwsza odsłona największej kampanii marketingowej na polskim rynku kawiarnianym.

W wyniku rebrandingu coffeeheaven zmieni się w COSTA COFFEE. Wspierająca ten proces kampania obejmuje swoim zasięgiem standardowe nośniki OOH, Outdoor niestandardowy (wielkoformatowe i niestandardowe elementy takie jak tablice, naklejki i ekrany w komunikacji miejskiej), kampanię radiową w stacjach ogólnopolskich oraz stacjach lokalnych nadających w stolicy, a także internet.

O zasięgu kampanii może świadczyć ilość zakupionych nośników, których jest ponad 1000. Około 200 bilboardów OOH, ponad 700 ekranów LCD w autobusach, infoscreeny i ramki w metrze oraz wsparcie siedmiu stacji radiowych zapewniają oczekiwane dotarcie.

Główną osią kampanii internetowej jest kampania display, gdzie poprzez odpowiedni dobór formatów podkreślany jest przekaz o Pauzie na kawę, którą można zrobić w kawiarniach Costa Cofee. Dzięki mechanizmowi geotargetowania działania docierają do mieszkańców stolicy, w której trwa pierwsza faza rebrandingu.

Działania marketingowe wokół rebrandingu rozpoczęły się w marcu, kiedy to wystartowała komunikacja „ZATRZYMAJ SIĘ - coffeeheaven zmienia się w Costa Cofee". W ten sposób komunikowano proces transformacji kawiarni objętych pierwszą fazą rebrandingu.

W maju planowana jest kontynuacja kampanii marketingowej oraz akcje specjalne w nowo otwartych kawiarniach.

Za zakup nośników odpowiada MediaCom.

Firma CHI Polska SA jest obecna na polskim rynku od 1999 roku i jest operatorem trzech marek z branży kawiarnianej: Costa Cofee, COSTA by coffeeheaven i coffeeheaven.

Obecnie pod szyldem COSTA by coffeeheaven oraz coffeeheaven funkcjonuje 110 placówek zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski.

Od lutego 2010 roku CHI Polska SA jest częścią Costa Limited, która jest numerem jeden w Europie oraz zarządza drugą pod względem wielkości międzynarodową marką kawiarni na świecie - Costa Cofee.

Obecnie firma posiada blisko 2800 kawiarni w 29 krajach, z czego ponad 1700 znajduje się w Wielkiej Brytanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH