Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rośnie sprzedaż pizzy przez internet

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 17-01-2012, 08:33

Pizza coraz lepiej sprzedaje się w sieci internetowej. Ten kanał sprzedaży jeszcze niedawno był daleko w tyle za zamówieniami przez telefon i w restauracjach - czytamy w Pulsie Biznesu.

Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizzy przyznaje na łamach Pulsu Biznesu, że ponad 80 proc. realizowanych to zamówienia telefoniczne. Pozostała część to internet. Dla porównania warto przytoczyć stan na koniec 2010 r. Wtedy odsetek konsumentów zamawiających pizzę przez internet wynosił zaledwie 2 proc.

Według prognoz Telepizzy, w tym roku udział internetu w sprzedaży pizzy ma jeszcze wzrosnąć.

Jak podaje Puls Biznesu, do wprowadzenia usług internetowych przymierza się między innymi sieć Da Grasso.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH