Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Rupczynski przeszedł z Mondelez do McDonald's

Bob Rupczynski objął stanowisko head of media&customer relationships w McDonald's. Ma pomóc sieci fast food wzmocnić cyfrowy marketing na całym świecie. Rupczynskio ostatnio pracował w Mondelez International - podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Rupczynski przeszedł z Mondelez do McDonald's
fot. McDonald's

Bob Rupczynski będzie w McDonald's raportować do Silvii Lagnado, global chief marketing officer. Jednym z jego głównych zadań będzie pomoc firmie w lepszym wykorzystaniu danych klientów, zwłaszcza w kontekście planowanego przez McDonald's uruchomienia nowego programu lojalnościowego.

McDonald's zapowiedział niedawno, że uruchomi mobilne zamówienia i płatności w ok. 20 tys. restauracji na największych rynkach na świecie, w tym również w Stanach Zjednoczonych. Zwłaszcza tam chce zwiększyć sprzedaż.

Czytaj więcej wirtualnemedia.pl.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

McDonald's RSS ALERT    /    fast food RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • heniek 2017-03-28 09:59:58
    W ramach dbania o lojalnosc McD powinien dawac lojalnym klientom badania cholesterol i wizyty u kardiologa oraz pare opakowan zocoru gratis

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.187.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.