REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Segafredo: Rynek kawiarni sieciowych czeka stabilizacja

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-01-2012, 12:53
Segafredo: Rynek kawiarni sieciowych czeka stabilizacja
Zdaniem Joanny Szpak, ceny filiżanki kawy w kawiarniach sieciowych są dużo wyższe niż w pozostałych lokalach

Kawiarnie sieciowe są popularne głównie wśród ludzi młodych oraz osób lubiących duże kawy mleczne, w których dominującą nutą są syropy smakowe czy bita śmietana, a sam smak kawy jest mało wyczuwalny. Są to napoje w zasadzie bliższe deserom niż tradycyjnej małej czarnej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Joanna Szpak, kierownik ds. marketingu w firmie Segafredo Zanetti Poland.

REKLAMA

Jak dodaje, zwolennicy klasycznego aromatu korzystają więc z miejsc, gdzie serwuje się kawę bliższą tradycjom włoskim niż amerykańskim. Tym bardziej, że - zdaniem Joanny Szpak, ceny filiżanki kawy w kawiarniach sieciowych są dużo wyższe niż ceny espresso czy latte w pozostałych lokalach, a popularność "sieciówek" to swoistego rodzaju moda.

- Naturalną rzeczą w sektorze gastronomicznym jest również to, że w sytuacji kryzysu gospodarczego konsumenci w pierwszej kolejności chcą zaoszczędzić pieniądze, które do tej pory przeznaczali na spędzanie czasu w lokalach. Myślę, że te dwa czynniki - po okresie przeminięcia mody na nowość - spowodują, że rynek ustabilizuje się, a klienci świadomie będą wybierali miejsca gdzie mogą wypić, ulubioną - ich zdaniem - kawę - komentuje kierownik ds. marketingu, Segafredo Zanetti Poland.

Firma aktywnie współpracuje z wieloma kawiarniami i restaracjami dostarczajac rozwiazania kawowe. Rozwija także własny koncept franczyzowy pod nazwą Segafredo Zanetti Espresso.

- Nasze kawiarnie zlokalizowane są w miejscach charakterystycznych i cieszących się dużą popularnością. Najczęściej wkomponowane są w przestrzeń galerii handlowych, centrów komercyjnych, lotnisk, dworców czy miejsc szczególnie popularnych pod względem turystycznym. Pierwsza kawiarnia pod szyldem Segafredo Zanetti Espresso została otwarzona 1 kwietnia 1988 roku w Paryżu. Do dziś idea firmy urzeczywistniła się już w ponad 400 placówkach na całym świecie - tłumaczy Joanna Szpak.

W Polsce firma dopiero zaczyna rozwijać tę gałąź działalności i stawia na ekspansję sieci. Pierwsza kawiarnia została otwarta w Gdańsku w 2007 roku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH