Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

„Sexy kuchnia Magdy Gessler” podnosi oglądalność Food Network

  • Autor: Wirtualnemedia
  • Data: 29-11-2017, 10:02
„Sexy kuchnia Magdy Gessler” podnosi oglądalność Food Network
fot.: Facebook/Food Network

Nowy program „Sexy kuchnia Magdy Gessler” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 22 tys. widzów w Food Network - informuje serwis Wirtualnemedia.pl.

ulinarny program „Sexy kuchnia Magdy Gessler” na antenie Food Network oglądać można w niedziele o godz. 10.55, począwszy od 5 listopada 2017 roku. Średnia oglądalność produkcji do 26 listopada br. wyniosła 22 tys. widzów, co przełożyło się na 0,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.p

Największą widownię przyciągnął drugi odcinek, który śledziło średnio 25 tys. osób.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 334) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH