Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Meat and Fit by 7th Street rusza z projektem franczyzowym

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2014, 10:17
Sieć 7th Street uruchamia nowy format gastronomiczny
Nowy format gastronomiczny - Meat and Fit by 7th Street

Sieć restauracji 7th Street przygotowała projekt mało powierzchniowych punktów gastronomicznych zarówno stacjonarnych, mobilnych w postaci przyczep, a także food trucków pod marką Meat and Fit by 7th Street. Nowy format powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie przedsiębiorców decydujących się uruchomić swój własny biznes gastronomiczny we franczyzie, ale ze znacznie mniejszym wkładem finansowym niż wymaga tego otwarcie dużej restauracji.

Nowa sieć będzie budowana pod nową marką Meat & Fit by 7th Street. W ofercie znajdują się sałatki i sandwiche przygotowywane na miejscu, a także ręcznie panierowane kawałko kurczaka. Dodatkowo w ofercie znajdują się napoje z portfolio Coca Cola, które nie są ogólnie dostępne w Polsce takie jak Coca Cola waniliowa czy też Fanta winogronowa.

- Jeszcze w tym roku uruchomimy 2 stacjonarne punkty oraz mamy już zamówienia na 3 mobilne punkty gastronomiczne w formie przyczep, które będą funkcjonowały w sezonie letnim 2015 - mówi Łukasz Błażejewski, manager ds. Franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

- Cały projekt stworzyliśmy tak, aby zainteresowany przedsiębiorca przy możliwie najniższym koszcie otworzył w pełni funkcjonalny punkt gotowy do pracy. Przedstawiciele Meat & Fit zapewniają doradztwo w wyborze lokalizacji oraz przygotowanie projektu, a także odbiory urzędowe i następnie pełną logistykę oraz dostawy produktów do lokali na terenie całego kraju - tłumaczy Łukasz Błażejewski.

Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego Meat & Fit muszą liczyć się z kosztem około 60 tys. zł netto, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy czy też food trucka muszą liczyć się z kosztem 98 tys. zł netto przy czym jest to kwota końcowa i obejmuje kompletną przyczepę gotową do pracy wymagającą jedynie pierwszego zatowarowania w kwocie około 1,7 tyś zł netto.

7th Street - Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy. Obecnie działa około siedmiu lokali tej marki.

Łukasz Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego Gold Finance Doradcy Finansowi. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w dwóch markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce. W 2011 sprzedał wszystkie swoje udziały Markowi Jutkiewiczowi. Aktualnie Łukasz Błażejewski buduje sieć restauracji i barów z kuchnią amerykańską pod marką 7th Street- Bar & Grill.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH