Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

CHI Polska: Zakończenie pełnego procesu rebrandingu w całej Polsce planowane jest na koniec 2015 r.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-10-2014, 15:01
Sieć Coffeeheaven całkowicie zniknie z rynku do końca 2015 r. Zastąpi ją Costa Coffee
Kawiarnia Costa Coffee w Galerii Mokotów w Warszawie - lokal po rebrandingu

Spółka CHI Polska rozpoczęła drugi etap rebrandingu, podczas którego wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie Coffeeheaven zmienią się w Costa Coffee.

CHI Polska, operator kawiarni Costa i Coffeeheaven kontynuuje proces rebrandingu.

- Costa Coffee jest największą marką kawiarni w Europie, a teraz odnosi sukces również w Polsce. Obecnie rozpoczęliśmy drugą fazę rebrandingu, która obejmuje kawiarnie warszawskie. Następnym krokiem będzie rebranding pozostałych kawiarni w całej Polsce, które zamierzamy zmienić na Costa Coffee do końca 2015 r. Jednak poza procesem rebrandingu skupiamy się również na rozwoju sieci w Polsce. W ciągu najbliższych kilku miesięcy otworzymy 3 nowe kawiarnie Costa Coffee. Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni - mówi Andrzej Jackiewicz, Dyrektor Zarządzający CHI Polska.

Wraz z końcem sierpnia rozpoczęty został drugi etap rebrandingu, który obejmie wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie Coffeeheaven. W efekcie do końca lutego 2015 roku w Warszawie działać będzie wyłącznie marka Costa Coffee. Zakończenie pełnego procesu rebrandingu w całej Polsce planowane jest na koniec 2015.

Podczas pierwszego etapu zmian otwartych zostało 21 lokali Costa Coffee, 20 w Warszawie i 1 w Gdańsku.

Wygląd i układ każdej kolejnej kawiarni jest tworzony i dopasowywany do lokalizacji przez zespół projektowy CHI Polska we współpracy z lokalnymi architektami.

- W kawiarniach Costa Coffee stosujemy trzy style wystroju, Metro, Evo i Revo. Koncept Metropolitan, czyli Metro, został stworzony przez słynne brytyjskie studio architektoniczne Stiff+Trevillion i jest stosowany we flagowych lokalizacjach marki. Charakteryzuje go nowoczesny, loftowy styl w klimacie city life. Styl Evo nawiązuje do słowa Evolution i wyróżnia się stonowaną kolorystyką ścian oraz przyjazną, ciepłą i sprzyjającą relaksowi atmosferą. Z kolei Revo to lokalna forma brytyjskiego designu. Neutralne kolory ścian stanowią tło dla grafik obrazujących proces parzenia kawy od ziarna po filiżankę espresso - opowiada Michał Nowak, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji, CHI Polska.

Rebranding obejmuje również maszyny vendingowe i tym samym Coffeeheaven express zlokalizowane w rejonie warszawskim zmieniają się na Costa Express. Aktualnie CHI Polska zarządza 157 maszynami vendingowymi w naszym kraju, które zlokalizowane są na stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo.

Costa Coffee to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem ilości lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest Costa Coffee.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH