Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Coffeeheaven sukcesywnie znika z rynku. Trwa proces rebrandingu

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-01-2015, 13:04
Sieć Coffeeheaven sukcesywnie znika z rynku. Trwa proces rebrandingu
Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska; fot. materiały prasowe

CHI Polska chce do końca 2015 roku zakończyć proces rebrandingu sieci Coffeeheaven na Costa Coffee. - Wszystko powinno przebiegać według planu. Oczywiście za procesem rebrandingu stoją duże, kosztochłonne inwestycje. Mamy pieniądze na przeprowadzenie tych przedsięwzięć. Nie sądzę więc, aby coś stanęło na przeszkodzie i proces się opóźnił - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI.

Jak przebiega proces rebrandingu sieci Coffeeheaven na Costa Coffee?

Proces rebrandingu, który zaplanowaliśmy pod koniec 2013 roku i rozpoczęliśmy w lutym 2014 roku w Warszawie, przebiega zgodnie z planem, jaki ustaliliśmy rok temu. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy procesem rebrandingu objęliśmy 20 stołecznych kawiarni i to właśnie w tych lokalach testowaliśmy rozwiązania i ocenialiśmy ich przydatność oraz skuteczność. Wcześniej oczywiście przeprowadziliśmy mnóstwo badań, aby zrozumieć potrzeby naszych klientów i to właśnie zgodnie z ich preferencjami powstały kawiarnie Costa Coffee w Polsce.

I tak pod koniec sierpnia 2014 r. rozpoczęliśmy rebranding kolejnych kawiarni w Warszawie. Obecnie już około 38 kawiarni Coffeeheaven działa pod szyldem Costa Coffee. Do lutego 2015 r. tych kawiarni będzie 56.

W naszej sieci działa 105 kawiarni, czyli do końca lutego procesem rebrandingu zostanie objętych ponad połowa lokali. Będę to kawiarnie w Warszawie oraz Łodzi. Zaraz po tych lokalizacjach rozpoczniemy proces rebrandingu w kolejnych miastach - najpierw tych większych (Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto), a później w kolejnych. Najpóźniej do końca 2015 roku chcemy zamknąć cały proces.

Czyli plan przebiegu rebrandingu, który firma założyła na starcie, nie jest zagrożony?

Wszystko powinno przebiegać według planu. Oczywiście za procesem rebrandingu stoją duże, kosztochłonne inwestycje. Mamy pieniądze na przeprowadzenie tych przedsięwzięć. Nie sądzę więc, aby coś stanęło na przeszkodzie i proces się opóźnił.

Dlaczego dopiero teraz - kilka lat po przejęciu cCoffeeheaven przez właściciela sieci Costa Coffee - zdecydowali się Państwo na rebranding?

Costa dokonała zakupu cCoffeeheaven w 2010 roku. Wtedy sieć operowała nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, na Węgrzech i na Łotwie. Rebranding w tych krajach nastąpił o wiele szybciej niż w Polsce. Nasz kraj jest największym w regionie i oczywiście liderem pod względem ilości kawiarni Coffeeheaven i musieliśmy solidnie przygotować się do całego procesu.

Przypomnę, że w 2012 roku wprowadziliśmy przejściową markę Costa by Coffeeheaven i otworzyliśmy kilkanaście takich lokali. Na bazie tego brandu bardzo dużo nauczyliśmy się, jak powinny wyglądać i funkcjonować kawiarnie. Zawsze jednak dążyliśmy do całkowitego rebrandingu i zmiany logo.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH