Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Green Caffè Nero zapewnia, że wyciągnęła wnioski z zatruć salmonellą

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-06-2018, 15:49
Sieć Green Caffè Nero zapewnia, że wyciągnęła wnioski z zatruć salmonellą
fot. Facebook/Green Caffe Nero

- Informujemy, że we wszystkich kawiarniach Green Caffè Nero w pełni wdrożyliśmy zalecenia Sanepidu. Dzięki temu przecięto drogi zakażenia, o czym świadczy brak nowych zachorowań, które by nastąpiły po 31 maja 2018 r. - oświadcza sieć.

- Jako firma działająca w sektorze gastronomicznym mamy świadomość pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo oferowanej żywności. Pragniemy podkreślić, że wyciągnęliśmy wnioski
i wprowadziliśmy dodatkowe procedury, żeby było bezpieczniej - podano w oficjalnym komuniacie sieci.

Jak zaznaczono, w trybie natychmiastowym wycofano ze sprzedaży wszystkie ciasta z kremem z kawiarni sieci na terenie całej Polski. Stale oferowane są świeże kanapki oraz poddane obróbce termicznej ciasta sezonowe i quiche. Są one jednak schłodzone i podawane wprost z lodówki. Tak jak dotychczas, zgodnie z wewnętrzną procedurą, świeże ciasta dostarczane są do kawiarni dwa razy dziennie, a kanapki oferowane są maksymalnie przez 4 godziny od ich przygotowania, po czym wycofywane je ze sprzedaży.

5 czerwca br., odbyło się spotkanie ze wszystkimi baristami, by powtórzyć zasady bezpieczeństwa żywności.

Dodatkowo wzmożono wewnętrzne kontrole w zakresie badania bezpieczeństwa produktów zarówno w  piekarni, jak i u dostawców surowców do produkcji naszych bagietek i ciast.

- Pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami w zakresie bezpieczeństwa oferowanej żywności. Niedługo w naszych kawiarniach pojawią się nowe witryny chłodzące, których prototyp jest już w produkcji. Dzięki umieszczonym w nich termometrom klienci będą widzieć jaka panuje w nich temperatura. W przypadku jej wzrostu, powiadomi nas o tym sygnał dźwiękowy - zapewniono.

- Jest nam bardzo przykro i współczujemy klientom, którzy zachorowali  po wizycie w naszej kawiarni. Niezmiennie, zdrowie naszych gości jest dla nas najważniejsze. Jesteśmy w stałym telefonicznym kontakcie z osobami, które zgłosiły nam problemy po spożyciu naszych ciast. Na bieżąco dowiadujemy się o stan ich zdrowia i deklarujemy pełne wsparcie. Powołaliśmy dedykowany zespół, który dołoży wszelkich starań, aby maksymalnie wspomóc poszkodowane osoby w procesie administracyjnym ubiegania się o odszkodowanie. Za pośrednictwem naszej firmy ubezpieczeniowej będziemy wypłacać rekompensaty poszkodowanym klientom stosownie do  poniesionych strat - czytamy w komunikacie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • obserwator 15-06-2018, 21:22:
A może należało się stosować do obowiązującej w RP ustawy " o Bezpieczeństwie żywności - HACCP " a nie narażać konsumentów na utratę zdrowia?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 427) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.